1. jarduera
Jarduera ekonomikoak
|
1. ariketa Jarduera ekonomikoei buruzko mapa kontzeptualak egitea.
2. ariketa. Hirugarren sektoreari buruzko informazio-iturri fidagarriak prestatzea (eskuliburua, liburua,
web-orriak), ikasleek erabiltzeko.
| | G7. Oinarrizko eragiketak egitea multimedia-edukiekin.
D5. Honetarako aukera ematen duten IKT baliabideak identifikatu eta ebaluatzea: ikasgaiko edukiak
ulertu eta garatzekoa (gertaerak, ideiak, teoriak, kontzeptuak), eta haien arteko hierarkiak eta harremanak ezartzekoa.
D9. Ikasleengan hausnarketa eragitea lankidetzako IKTak erabiliz, kontzeptuak agertu eta argitzen
laguntzeko.
|
2. jarduera
Zerbitzuak
| 3. ariketa. Hirugarren sektorearen ezaugarriei buruzko webguneak aukeratzea,
aldez aurretik, ikasleekin lana egiteko.
4. ariketa: Komunitateko zerbitzuei buruzko oihartzunak egitea Woicesen
| | D5. Honetarako aukera ematen duten IKT baliabideak identifikatu
eta ebaluatzea: komunikazio-mota desberdinak erabiltzekoa ikasgaiaren generoak eta ikur-sistemak erabilita, eta kontuan hartuta
norentzat den eta zein testuingurutan den,
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT
baliabideak erabiltzea.
C2. Ikasleekin lan egiteko IKT baliabideak modu onargarrian erabiltzen politikak moldatu eta lagunduko
dituzten esperientziak diseinatzea, abian jartzea eta ebaluatzea.
|
3. jarduera
Turismoa
| 5. ariketa Googledocs erabiliz lankidetza-lan bat antolatzea, informazioa
berreskuratzeko.
6. ariketa. Komunitateko leku turistikoen audio-gida (soinu-mapa) bat grabatzea Woicesen.
| | D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta
ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana,
pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.
D5. Honetarako aukera ematen duten IKT baliabideak identifikatu eta ebaluatzea: komunikazio-mota
desberdinak erabiltzekoa ikasgaiaren generoak eta ikur-sistemak erabilita, eta kontuan hartuta norentzat den eta zein testuingurutan
den,
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT
baliabideak erabiltzea.
D14. Informazioa, eta batez ere web-informazioa, bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu eta sustatzen
dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
|