IKT KAPSULA-LANTEGIA 2. MAILA
Zerbitzuen sektorea
IKT jarduera kurrikularraren Helburua eta Egitura
2 de 20
0%

IKT jarduera kurrikularraren Helburua eta Egitura

Material honen helburua hauxe da: adibideen bidez azaltzea nola aplika daitezkeen IKTak gelan, curriculum-edukiak ikasteko eta trebetasun digitalak eskuratzeko.

Gure helburua IKTko gaitasunak eskuratzeko lan espezifikoa egitea denez, unitate didaktikorako proposamenean, ikaskuntza-helburuez eta metodologia-jarraibideez gain, bereziki zehaztu dira unitatea burutzeko ikasleek nahiz irakasleek behar dituzten gaitasun digitalak.

Beraz, proposatutako curriculum-unitatea prestatzean eta lantzean, irakasleak trebetasun instrumentalekin, informazio digitalaren edo komunikazio birtualaren (IKT) tratamenduarekin lotutako jakintza eta jardunbideak aplikatu beharko ditu. Eginkizun horretarako jarraibideak eta laguntza ematea da, hain zuzen, tutorial honen helburu nagusia.

Horrela bada, premisa horiek kontuan hartuta, tutorialak hau eskaintzen du:

  • Irakaslearen gida bat; gidak jarduera prestatzeko eta gauzatzeko lanak pausoz pauso adierazten ditu, eta alderdi didaktiko, teknologiko edota curriculum-alderdiei buruzko gomendio metodologikoak ere baditu (Irakaslearen gida izeneko dokumentua).

  • Eskola 2.0 IKT tutorialetara sartu ahal izateko erreferentziak; erabilitako programei buruz gehiago jakiteko balio dute.

  • Irakaslearentzako prestakuntza-proposamen bat (Prestakuntza-proposamena izeneko koadroan dago laburbilduta).

  • Gelako programazio bat, curriculumari eta IKTei dagozkien eduki eta helburuekin (Gelako programazioa).

Proposamena hiru jarduera-bloketan banatuta dago.

1. ARIKETA – Jarduera ekonomikoak

Jarduera ekonomikoei buruzko elkarrizketak eta debateak egin ondoren, ikasleek, talde-lanean eta irakaslearen laguntzarekin, hiru sektoreei buruzko mapa kontzeptual bat egingo dute, lehen eta bigarren sektoreko aurrezagutzak gogoratuz. Jarraian, ikasleek, banaka, mapa kontzeptuala osatuko dute, hirugarren sektoreko ezaugarriak gehituz.

2. ARIKETA – Zerbitzuak

Nire herriko zerbitzuei buruzko informazioa bilatzea (‘30) Nire herriko oihartzunak egitea (1h).

Ikasleek, lan-taldetan bilduta, beren komunitatean ematen diren udal-zerbitzuak ikertzen dituzte. Aukeratutako zerbitzuari buruzko nformazioa idazten dute eta audio-formatuan grabatzen, beste pertsona batzuei emateko haien berri. Sortutako audioa geoerreferentziatu egingo da, Woices web-zerbitzua erabiliz, eta web horretan eskuragarri dauden oihartzunekin batera gordeko da.

3. ARIKETA – Turismoa

Turismo-jarduerei buruzko lana egin behar dutela finkatu ondoren, beren komunitatean interes turistikokoak diren lekuei buruzko ikerketa egingo dute ikasleek, leku horietako baten deskribapena egingo dute, eta audio-gida bat prestatuko dute Woices zerbitzuan, ikasgelan ikertu diren lekuetatik ibilbide bat egiteko.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko menua (goitik behera): ikastaroaren orrialde nagusiaren ikonoa (home), letra-tipoaren tamainaren ikonoa, modulua inprimatzeko ikonoa, laguntzarako sarrerako ikonoa eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Materialaren izena eta egungo atalaren izenburua duen barra.
  3. Nabigazio-geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukiarentzako lekua.

Sortzailea:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Marta Mallarach
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest