IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Hiritartasun digitala |
G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa
erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak,
beren helburuak diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatuz.
D3. Dagokion ikasgairako IKTko baliabide espezifikoen bidezko ikaskuntza sustatzea ikasleen artean.
D5. Honetarako aukera ematen duten IKTko baliabideak identifikatu eta ebaluatzea:
- Ikasgaiko edukiak ulertu eta garatzea (gertaerak, ideiak, teoriak, kontzeptuak), eta haien arteko hierarkiak eta harremanak
ezartzea.
.- Zenbait komunikazio-mota erabiltzea, ikasgaiaren generoak eta ikur-sistemak erabiliz, eta kontuan hartuta norentzat den
eta zein den testuingurua.
- Ezagutza baliozkotzeko metodoak, prozedurak eta moduak, ikasgaiaren berezkoak, erabiltzea.
D7. IKTko baliabideak erabiltzea, abstraktua dena konkretu bihurtzeko aukera eman dezaten 2Dko edo 3Dko
errepresentazioen bidez.
D8. IKTko baliabideak erabiltzea, sistemak, fenomenoak, prozesuak edo gertakariak moldatzeko.
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak
diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
|