KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Google SketchUp grafikoak 3D dimentsioetan
IKT Programazioa
2 de 19
0%

IKT Programazioa

IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)

G. Kudeaketa eta garapen profesionala

D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma

C. Hiritartasun digitala

G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatuz.
D3. Dagokion ikasgairako IKTko baliabide espezifikoen bidezko ikaskuntza sustatzea ikasleen artean.
D5. Honetarako aukera ematen duten IKTko baliabideak identifikatu eta ebaluatzea:

  • Ikasgaiko edukiak ulertu eta garatzea (gertaerak, ideiak, teoriak, kontzeptuak), eta haien arteko hierarkiak eta harremanak ezartzea.
  • .
  • Zenbait komunikazio-mota erabiltzea, ikasgaiaren generoak eta ikur-sistemak erabiliz, eta kontuan hartuta norentzat den eta zein den testuingurua.
  • Ezagutza baliozkotzeko metodoak, prozedurak eta moduak, ikasgaiaren berezkoak, erabiltzea.

D7. IKTko baliabideak erabiltzea, abstraktua dena konkretu bihurtzeko aukera eman dezaten 2Dko edo 3Dko errepresentazioen bidez.
D8. IKTko baliabideak erabiltzea, sistemak, fenomenoak, prozesuak edo gertakariak moldatzeko.
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.

IKT edukiak
  • Google SketchUp deskargatzea eta instalatzea.
  • Programaren deskribapena eta funtzionalitate nagusiak.
  • Aukeran dauden elementuak eta tresnak.
  • Erabilera-adibideak.
Gutxieneko ezagutzak
  • Oinarrizko kontzeptuak tresna informatikoei eta sistema eragileari buruz.
  • Marrazketa-programa errazen oinarrizko erabilera.
Autoebaluaziorako irizpideak
  • Irudi bat 2 eta 3 dimentsiotan marrazteko gauza izatea.
  • Azalera bat mugatzea.
  • Entitate baten informazioa aldatzea.
  • Google SketchUp-eko funtzio batzuk erabiltzea; besteak beste: eskalak, garraiatzea, inferentzia, kotak eta abar.

* “Eskola 2.0” proposameneko IKTko gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat. Erantsitako material honetatik hartuak: "IKTko gaitasun-mapak".

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Armando Sanabria
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest