Jarraian, kapsula-lantegiaren IKTen programazio orokorra aurkeztuko dugu, landuko diren helburuak, edukiak eta gaitasunak
kokatzeko.
IKTko gaitasunak* (ardatzetan sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Hiritartasun digitala |
G2. Ulertzea zer aukera ematen duten IKTek, administrazioko eta irakaskuntzako
kudeaketa errazteko materialak sortzeko (zerrendak, ikasgelarako txartelak, karatulak, gurasoentzako informazio-buletinak,
mahai-jokoak, ikasturteko lanerako bizikidetza-arauak...).
G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea,
irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen,
erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKTko baliabideak erabiliz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKTko
baliabideak erabiliz ikasleengan sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa,
arazoak konpontzea, enpatia eta sormena. |
IKTekin lotutako helburu zehatzak
| - Dokumentu berriak sortzea eta lantzea, Writer erabiliz.
- Dokumentuak gordetzea.
- Testua txertatzea,
eta estiloak eta koloreak aplikatzea.
- Irudiak txertatzea.
- Taulak sortzea eta formatuak aplikatzea.
- Dokumentuak
online argitaratzea eta konpartitzea, GoogleDocs erabiliz.
|
IKT edukiak
| - Dokumentu bat egitea.
- Testu- eta irudi-elementuak diseinatzea eta dokumentuan erabiltzea.
- Dokumentuak
online argitaratzea eta konpartitzea, GoogleDocs erabiliz.
|
Gutxieneko
ezagutzak
| - Tresna informatikoei eta sistema eragileari buruzko oinarrizko kontzeptuak.
- Interneten nabigatzeko
oinarrizko ezagutzak.
- Testu-prozesadoreei buruzko oinarrizko ezagutzak.
|
Autoebaluaziorako irizpideak
| - Dokumentu berri bat behar bezala sortzea, Writer erabiliz.
- Testua zuzen txertatzea, eta estiloak
eta koloreak aplikatzea.
- Aurkezpenari lerroak, geziak eta taulak behar bezala gehitzea, bai eta irudiak eta soinuak
gehitzea ere.
- Taulak txertatzea eta taulekin lan egitea.
- Dokumentua Google Docs aplikazioaren bidez argitaratzen
eta konpartitzen jakitea.
|
* "Eskola 2.0" proposameneko LH 5. mailako ikasleentzako IKT konpetentzien itemak. Eranskinatik aterata
"IKT Konpetentzia mapak".