KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Ikasgelako lana sarean iTalc programarekin
Gaitasun Mapa
2separador_indice_X_de_N18
0%

Gaitasun Mapa

KAPSULA-LANTEGIA: ESKOLAK i TALC PROGRAMAREKIN. IKT programazioa

IKT gaitasunak* (ardatzen arabera sailkatuak)

G. Kudeaketa eta garapen profesionala

D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma

C. Hiritartasun digitala

G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.

G9. Oinarrizko hardware-baliabideak erabiltzea eta gailu berriekiko jarrera irekia izatea. Halaber, IKTek ikastetxean duten erabilgarritasunari eta potentzialtasunari erreparatzea, haien antzekotasunak eta diferentziak hautemateko.

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleek beren interesen, beren erritmoaren, beren ikasteko moduaren eta beren trebetasunen arabera lan egin dezaten, dagoeneko erabiltzen diren IKT baliabideak erabiliz.

D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKT baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatuz.

C1. Gizabanakoen datuak eta nortasuna babesteko arau eta erabilera-politika onartuak ezagutzea, betetzea eta betearaztea, batik bat, eskola-adinean dauden gazteen kasuan.

C2. Ikasleekin lan egiteko IKT baliabideak modu onargarrian erabiltzen politikak moldatu eta lagunduko dituzten esperientziak diseinatzea, abian jartzea eta ebaluatzea.

C7. Pribatutasuna zaintzea sarbide-gako pertsonalak erabiltzean.

IKT edukiak

  • iTALC programaren ezaugarriak eta funtzioak.

  • iTALC programaren barra eta lan-arlo nagusiak.

  • Gelan erabiltzeko moduen adibideak.

Gutxieneko baldintzak

  • Informatika-ekipo eta sistema eragileei buruzko kontzeptu aurreratuak.

Ebaluazio-irizpideak

  • iTALC programa behar bezala instalatzea sareko ordenagailu guztietan.

  • iTALC programaren funtzioak erabiltzen saiatzea (klasea, fullscreen, blokeoa, mezua, urrutiko kontrola, etab.).

  • Ordenagailu maisuaren pantaila ordenagailu bezeroetan proiektatzeko gai izatea.

  • Behar bezala monitorizatzea ordenagailu bezero bat (mezua bidaltzea, teklatua eta sagua blokeatzea, piztea edo itzaltzea).

* "Eskola 2.0" proposameneko IKT gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat. Erantsitako "Mapas competenciales TIC" (Gaitasun Mapak) materialetik hartuak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Eskola 2.0
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable