KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Diseinatu ikasgelaren bloga modu errazean Blogger-ekin
IKT Programazioa
5separador_indice_X_de_N26
0%

IKT Programazioa

IKT gaitasunak*

*Esparruak:

M. Metodologikoa

P. Profesionala

T. Teknologikoa

J. Jarrerazkoa

M. Blogger erabiltzea jarduera pedagogikoetan laguntza emateko material didaktikoa prestatzean, etorkizuneko lan-jarduna hobetzeko.

M. Ikasgelan hainbat estrategia didaktiko aplikatzea, hardware gailuak erabilita, ikaskuntza errazteko.

M. Bloggerrekin ikasteko inguruneak antolatzea eta diseinatzea, curriculuma lantzeko.

P. Eskola-elkarte osoarekin komunikatu eta lankidetzan aritzeko teknologiak erabiltzea, Interneten batera lan egiteko tresnak baliatuta, sareko presentzia bera behar bezala kudeatzeko.

T. Internetekin, Webarekin eta komunikazio-baliabideekin lotutako kontzeptuak eta tresnak erabiltzea, informazioa lortzeko eta zabaltzeko, eta urrutiko komunikazioak ezartzeko.

T. Bloga bezalako inguruneak jarrera kritikoaz arakatu eta aztertzea, IKTen berezko lengoaiak interpretatu eta ulertzeko, eta autonomia eskuratzeko.

J. Lanbidean etengabeko eguneratzeko jarrera positiboa izatea.

J. Ikasgelan IKTak sartzeak dakartzan aukerak onartzea.

IKTarekin lotutako berariazko helburuak

  • Bloggerren sartzea eta blog bat sortzea.
  • Blog batean post bat argitaratzea.
  • Post hori editatzea, irudiak, testua, bideoak eta kanpoko estekak txertatuta.
  • Blogaren konfigurazioan zenbait alderdi aldatzea, hala nola, profil pertsonala edo diseinua.

IKT edukiak

  • Bloggerren blog bat sortzea.
  • Blogean multimedia elementuak diseinatu eta gaineratzea.

Gutxieneko eskakizunak

  • Informatika-ekipoei eta sistema eragileari buruzko oinarrizko kontzeptuak.
  • Internet bidezko nabigazioari buruzko oinarrizko kontzeptuak.
  • Internet bidezko komunikazio-baliabideen inguruko oinarrizko ezagupenak.

Autoebaluaziorako irizpideak

  • Bloggerren blog bat behar bezala sortzea.
  • Blog batean post bat argitaratzea.
  • Post bat editatzea, eta irudiak, testua, bideoak eta kanpoko estekak txertatzea.
  • Blogaren konfigurazioan zenbait alderdi aldatzea, hala nola, profil pertsonala edo diseinua.

* IKT gaitasunei buruzko “Eskola 2.0” proposamenean sartutako elementuak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat. “IKTko gaitasun-mapak izeneko erantsitako materialetatik hartuak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Bidibooks

Bi dimentsioko kodeak, QR izenekoak, inprimatuta dituzten liburuak; kode horiek telefono mugikorraren kameraren bidez irakurtzen dira eta Internet bidez lotutako multimedia informazioa eskaintzen dute.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Antonio Cara
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable