IKT KAPSULA-LANTEGIA 2. MAILA
Testu ekoizpena: laburpenatik poster digitalera
Ikasgelako programazioa
28 de 28
0%

Ikasgelako programazioa

JARDUEREN deskribapena

ARLOKO GAITASUN espezifikoak

IKTko GAITASUN espezifikoak*

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

1. jarduera – Azalpen-testuen ulermenezko irakurketa
Azalpen-testu bat irakurri eta ezagutzen ez ditugun hitzen esanahia bilatuko dugu onlineko hiztegietan.


Hizkuntza-komunikazioa:

  • Hainbat motatako testuak ulertzea.
  • Lexiko espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.


 

A3.5. Alorreko oinarrizko metodoak eta prozedurak ezartzea, heldu baten laguntzarekin.

F2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea, informazioa hautatzeko eta aztertzeko.

  • Azalpen-testu bat irakurri eta ulertzen du.
  • Onlineko hiztegiak aurkitu eta zuzen erabiltzen ditu.
  • Hiztegiko definizioa erabiltzen du hitz batek testu baten testuinguruan duen esanahia ulertzeko.

2. jarduera Laburpen bat egin eta berdinen arteko berrikuspena egitea


Ikasle bakoitzak, banan-banan, laburpena egingo du, lan-gida batean oinarrituta. Ondoren, binaka, kidearen lana berrikusi eta bertsio bat adostuko da.
Lortutako laburpenak publizitate-poster bat diseinatzeko oinarria izango dira.



 

Hizkuntza-komunikazioa:

  • Testu ordenatu, koherente eta kohesionatuak sortzea.

Ikasten ikastea.

  • Informazioa ikasteko, antolatzeko, memorizatzeko eta berreskuratzeko estrategiak garatzea: laburpenak, eskemak eta mapa kontzeptualak.

Norberaren autonomia eta ekimena

  • Erabakiak hartzea.
  • Talde-lana.

A1.3. IKTko baliabide espezifikoak erabiltzea kideekin eta irakasleekin lankidetzan jarduteko, taldean lan egiteko, kritikoki pentsatzeko eta problemak argitzeko.

F3.1. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).
  • Laburpen koherente eta kohesionatua egiten du.
  • Lankidetzan aritzen da.
  • Googledocs 2.0 aplikazioa behar bezala erabiltzen du, laburpena elkarrekin berrikusteko.

3. jarduera – Poster digital bat egitea
Egindako laburpena oinarri hartuta, bikoteek poster bat diseinatuko dute, multimedia-elementuak erabilita.
Amaitutakoan, lan guztiak aurkeztuko dituzte: egindako posterrak erakutsiko dituzte arbel digitala edo proiektagailua erabiliz.



 


Hizkuntza-komunikazioa:

  • Testu antolatu, koherente eta kohesiodunak sortzea, lexiko espezifikoa zehaztasunez erabilita.
  • Ahozko adierazpena

Arte-adierazpena

  • Sorkuntza digitaleko programen adierazpen-aukerak eta aukera plastikoak erabiltzea.

Norberaren autonomia eta ekimena

  • Erabakiak hartzea.
  • Talde-lana.

A2.1. Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak ikasteko gai izatea.

A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (aurkezpenak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko.

F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea).

C2.2. Informazioaren erabilerari buruzko arauak betetzea, eta, bereziki, bideo, audio, kanta eta monografien jabetza intelektualari dagokionez.

C2.3. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileei aitorpena eman eta iturriak behar bezala aipatzeko.

  • Informazioa argi egituratzen du, posterraren hipermedia-aukerak baliatuta.
  • Posterra sortzerakoan, tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzea.
  • Irudiak eta bideoak txertatzen ditu posterrean.
  • Multimedia-baliabideak zer webetatik atera diren adierazten du.
  • Lankidetzan aritzen da.
  • Posterraren ahozko aurkezpena egiten du, ordenatua eta argia, ikusizko euskarriaz lagunduta.

* IKT gaitasunei buruzko “Eskola 20” proposamenan sartutako elementuak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat. Erantsitako "IKTko gaitasun-mapak" materialetik hartuak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko menua (goitik behera): ikastaroaren orrialde nagusiaren ikonoa (home), letra-tipoaren tamainaren ikonoa, modulua inprimatzeko ikonoa, laguntzarako sarrerako ikonoa eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Materialaren izena eta egungo atalaren izenburua duen barra.
  3. Nabigazio-geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukiarentzako lekua.

Sortzailea:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Magdalena Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest