1. jarduera – Azalpen-testuen ulermenezko irakurketa
Azalpen-testu bat irakurri eta ezagutzen ez ditugun hitzen esanahia bilatuko dugu onlineko hiztegietan.
|
Hizkuntza-komunikazioa:
- Hainbat motatako testuak ulertzea.
- Lexiko espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.
|
A3.5. Alorreko oinarrizko metodoak eta prozedurak ezartzea,
heldu baten laguntzarekin.
F2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea, informazioa hautatzeko eta aztertzeko. |
- Azalpen-testu bat irakurri eta ulertzen du.
- Onlineko hiztegiak aurkitu eta zuzen erabiltzen ditu.
- Hiztegiko definizioa erabiltzen du hitz batek testu baten testuinguruan duen esanahia ulertzeko.
|
2. jarduera – Laburpen bat egin eta berdinen arteko
berrikuspena egitea
Ikasle bakoitzak, banan-banan, laburpena egingo du, lan-gida batean oinarrituta. Ondoren, binaka, kidearen lana berrikusi
eta bertsio bat adostuko da. Lortutako laburpenak publizitate-poster bat diseinatzeko oinarria izango dira.
|
Hizkuntza-komunikazioa:
- Testu ordenatu, koherente eta kohesionatuak sortzea.
Ikasten ikastea.
- Informazioa ikasteko, antolatzeko, memorizatzeko eta berreskuratzeko estrategiak garatzea: laburpenak, eskemak eta mapa
kontzeptualak.
Norberaren autonomia eta ekimena
- Erabakiak hartzea.
- Talde-lana.
|
A1.3. IKTko baliabide espezifikoak erabiltzea kideekin
eta irakasleekin lankidetzan jarduteko, taldean lan egiteko, kritikoki pentsatzeko eta problemak argitzeko.
F3.1. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, lerrokatzea, orrialdeak
zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea). |
- Laburpen koherente eta kohesionatua egiten du.
- Lankidetzan aritzen da.
- Googledocs 2.0 aplikazioa behar bezala erabiltzen du, laburpena elkarrekin berrikusteko.
|
3. jarduera – Poster digital bat egitea Egindako
laburpena oinarri hartuta, bikoteek poster bat diseinatuko dute, multimedia-elementuak erabilita. Amaitutakoan, lan guztiak
aurkeztuko dituzte: egindako posterrak erakutsiko dituzte arbel digitala edo proiektagailua erabiliz.
|
Hizkuntza-komunikazioa:
- Testu antolatu, koherente eta kohesiodunak sortzea, lexiko espezifikoa zehaztasunez erabilita.
- Ahozko adierazpena
Arte-adierazpena
- Sorkuntza digitaleko programen adierazpen-aukerak eta aukera plastikoak erabiltzea.
Norberaren autonomia eta ekimena
- Erabakiak hartzea.
- Talde-lana.
|
A2.1. Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune
horietako oinarrizko eragiketak ikasteko gai izatea.
A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (aurkezpenak) sortzeko aukera ematen
dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko.
F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, irudi
bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea).
C2.2. Informazioaren erabilerari buruzko arauak betetzea, eta, bereziki, bideo, audio, kanta eta monografien
jabetza intelektualari dagokionez.
C2.3. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileei aitorpena eman
eta iturriak behar bezala aipatzeko.
|
- Informazioa argi egituratzen du, posterraren hipermedia-aukerak baliatuta.
- Posterra sortzerakoan, tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzea.
- Irudiak eta bideoak txertatzen ditu posterrean.
- Multimedia-baliabideak zer webetatik atera diren adierazten du.
- Lankidetzan aritzen da.
- Posterraren ahozko aurkezpena egiten du, ordenatua eta argia, ikusizko euskarriaz lagunduta.
|