KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Arbel digital elkarreragilea Notebook 10 programarekin
Arbel digital ekarreragilea erabiltzeko 15 proposamen. Matematika arloa
19 de 23
0%

Arbel digital ekarreragilea erabiltzeko 15 proposamen. Matematika arloa

P. 4. Informazioaren tratamendua eta adierazpen grafikoa

Lehen hezkuntzako hirugarren zikloko beste helburuetako bat da informazioa grafikoen bidez adierazten ikastea. Kalkulu-orri batean hainbat eta hainbat datu sar ditzakegu, eta gero grafiko bidez adierazi segundo gutxitan. Eskuz sortutako ohiko grafikoak ez bezala, kalkulu-orri baten bidez sortutako grafikoak dotoreak eta zehatzak dira, eta edozein unetan alda ditzakegu.

Informazioa grafiko bidez adierazten ikasteko jarduera interesgarri bat inkesta bat egitea da. Lehenik eta behin, ikerketarako gai erraz bat aukeratu behar da, adibidez, hau: "telebista-orduak egunean". Ikasleek galdetegi txiki bat sor dezakete gai horri buruz, gero ikastetxean edo maila jakin batean banatzeko. Informazio guztia kalkulu-orri batean sartu beharko da gero, eta, azkenik, grafikoak sortu; grafiko horiek arbel digital elkarreragilean proiektatuko dira, denon artean aztertzeko.

P. 5. Joko hezigarriak

Sarean matematikarekin lotutako hainbat joko hezigarri daude: buru-hausgarriak irudi geometrikoekin, estrategia-jokoak, kalkulu-jokoak... GCompris (http://gcompris.net/-es-/ ) kode askeko programa hezigarri bikaina da, eta matematika-gaitasunak garatzeko balio duten zenbait joko ditu. Jokoak arbel digital elkarreragilean proiekta daitezke, ikasleak batera diberti daitezen. Gcompris edo antzeko beste programa batzuk erabiltzea gomendatzen dizugu, ikasleak entretenitzeko, ikasgaiaren curriculuma alde batera utzi gabe.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest