IKT Konpetentziak* (ardatzetan sailkatuak)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta kurrikuluma
C. Hiritartasun Digitala | G4. Tutorialaren definizioa ulertzeko gai
izan eta edozein IKT baliabide ikasteko laguntza bezala erabiltzea.
G9. Oinarrizko Hardware baliabideak maneiatzea eta gailu berriei begira jarrera irekia izatea, eskolan
duen potentzialtasun eta aplikabilitatearen antzekotasun eta desberdintasunak ezartzen saiatzeko.
D2. Ikasleek beren ikaskuntzaren protagonista izatea ahalbidetzen duten ikaskuntza-giroak garatzea;
ikasleek beren esperientziak eta beren helburuak diseinatu eta beren jardunak ebaluatuko dituzte IKT baliabideak erabiliz.
D4Ikasleengan XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu
eta ebaluatzea. Besteak beste, honako trebetasun hauek landuko dira: lankidetza, lan- taldea, pentsamendu kritikoa, arazoei
irtenbidea ematea, enpatia eta sormena, betiere IKT baliabideak erabiliz.
D7. 2Dko edo 3Dko irudikapenen bitartez abstraktua konkretu bihurtzea ahalbidetzen duten IKT baliabideak
erabiltzea.
D8Sistemak, fenomenoak, prozesuak eta gertaerak modelatzea ahalbidetzen duten IKT baliabideak erabiltzea.
D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, kontzeptuak aditzera eman eta argitzea, estrategiak planifikatzea
eta aurkeztutako arazoak identifikatu eta haietarako irtenbideak ebaluatzea ahalbidetzen duten lankidetzazko IKT baliabideak
erabiliz.
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak
diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
D13. IKTak multimedia material didaktikoak diseinatzeko erabiltzea, besteak beste elkarrekintzazko atlasak,
erakustaldiak, animazioak, simulazioak eta ariketak diseinatzeko. |
Ebaluazio Irizpideak
|
- Testuak erraztasunez idatzi eta irudiak txertatzen jakin SMART Notebook artxibo batean.
- Tresna panela arinkortasunez erabili.(errotulagailua, lupa, erakuslea, taulak, teklatua...)
- Notebook 10-aren aplikazio desberdinak erabili.(Grabatzailea, pantaila atzemantzailea, erreflektorea...)
- Heziketa softwarea frogatu (lan gune desberdinak zehaztu, objektua txertatu edo maneiatu...)
- Herrialde eta gaiaren arabera baliabideak bilatu SMART exchange web gunean.
|