1. mailako IKT KAPSULA-LANTEGIA
Moodle-rako lehen urratsak
Ikastarokideen artero komunikazioa
16 de 22
0%

Ikastarokideen artero komunikazioa

Ikastaro bateko ikasleen eta irakasleen arteko komunikazioa funtsezkoa da urrutiko hezkuntzan.

Garrantzitsua da aktiboki erabiliko diren komunikazio-guneak sortzea; bestela, web-orri gisa soilik erabiliko dugu Moodle plataforma, noranzko bakarrean.

Hainbat komunikazio-tresna daude, eta ohikoenak aipatuko ditugu. Garrantzitsuena izango da, haietako bakoitzean, ikasleak gogotsu eta era egokian parte hartzera bultzatuko dituzten kontsignak gehitzea tresnari.

Foroak

Foroak elkarrizketa asinkronikorako guneak dira. Ikastaroko partaideek mezuak idazten dituzte foroan, beste erabiltzaile batzuen mezuei erantzuten diete, eta nahi izanez gero –eta foroaren ezarpenak hori aukeratzen uzten badie–, mezu bakoitzaren kopia bat edo eguneko mezuen laburpena jasotzen dute posta elektronikoko beren kutxatilan.

Foro bat sortzeko:

  • Aktibatu edizioa.

  • Aukeratu foroa Agregar actividad goitibeherako menuan.

  • Idatzi foroaren izena, plataforman ikusiko dena: 1. unitatearen foroa, Ikastaroari buruzko kontsultak...

  • Foro normal bat sortu nahi baduzu, hau da, partaide guztiek gai bat hasteko edo beste partaideren baten mezuari erantzuteko aukera emango duen foro bat, aukeratu Foro de uso general (Erabilera orokorreko foro arrunta) Tipo de foro (Foro-mota) goitibeherako menuan. Hona hemen beste foro-mota batzuk:

    • Debate sencillo (Eztabaida arrunt bakarra). Ez da gai berririk proposatzen, elkarrizketa berean eztabaidatzen da.

    • Cada persona inicia un debate (Pertsona bakoitzak eztabaida bat bidaltzen du). Partaide bakoitzak gai bakarra has dezake, eta taldeak erantzun egiten du.

    • PyR: Galdera eta Erantzuna. Irakasleak galdetu egiten du, eta ikasleek erantzun.

  • Partaide guztiak harpidetzera behartzen badituzu, ikastaroan parte hartzen dutenek foro honetako mezu guztien kopia jasoko dute. Hasieran Sí (Bai) aukera hartzea komeni da, partaide guztiek jaso ditzaten foroko lehenengo mezuak; gero harpidetza kentzeko aukera izango dute, haien posta-kutxatilan gaiari buruz irakurtzen jarraitu nahi ez badute.

  • Leer rastreo del foro aukeran lehenetsitako balioak onartzea komeni da (aukerakoa izan dadila erabiltzaileak irakurritako mezuen miaketa aktibatzea) bai eta fitxategi erantsiaren gehieneko tamaina onartzea ere (plataformako kudeatzaileek zehaztua).

  • Ikasleek foro horretan egindako esku-hartzeak kalifikatu nahi badituzu, Agregar tipo aukera aktiba dezakezu: behin betiko kalifikazio gisa erakutsiko dena amaieran, notarik handiena izango da? noten batezbestekoa izango da? noten batura?

  • Foroko sarrerak zer eskalarekin kalifikatuko diren aukeratu beharko duzu: 1etik aukeratzen duzun zenbakiraino, edo eskala pertsonalizatu batekin.

  • Kalifikazioak epe jakin batera ere muga ditzakezu, datak adierazita.

  • Erabili blokeatzeko aukerak, erabiltzaile batek eztabaida batean parte hartzeko gehieneko denbora edo sarrera-kopurua izan dezan nahi baduzu.

  • Elkar ikusi ezin duten taldeen edo elkar ikus dezaketen taldeen aukerak aktiba ditzakezu (aurrerago zehaztu beharko duzu zer ikasle dauden talde bakoitzean), edota talderik gabeko aukera.

  • Gorde aldaketak, itzuli ikastarora, eta mugitu baliabidea behin betiko lekura gezi bertikalak erabiliz.

  • Talde bakoitzeko partaideak zehazteko, hautatu Grupos aukera Administración menuan:

  • Han talde berriak sor ditzakezu, taldeak ezabatu, erabiltzaileak esleitu talde bakoitzari...

  • Foro batean parte hartzeko, ikasleek edo irakasleek klik egin beharko dute foroaren izenburuaren gainean, eta aurreko mezuen zerrenda agertuko zaie.

  • Elkarrizketa berri bat has dezakete, edo mezu baten gaian klik egin, hura irakurtzeko.

  • Mezu bati erantzuteko, lehenengo ireki egin beharko duzu, eta gero Responder (Erantzun) botoian klik egin:

Novedades foroa: kasu berezi bat

Moodle plataforma batean ikastaro berri bat sortzen den bakoitzean, egiturarekin batera Novedades foro bat sortzen da; irakaslearen argitalpenetarako soilik dago ezarrita foro hori. Horregatik, askotan sortzen den zalantza izaten da zergatik ezin zaien erantzun mezu horiei, eta zalantza horren erantzuna da noranzko bakarreko baliabide gisa funtzionatzeko sortua dela foroa.

Foro horren argitalpenak Últimas noticias (Azken berriak) blokean agertuko dira, lehenespenez pantailaren eskuineko aldean:


Laguntza

laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik-behera): ikastaroaren orri nagusia ikonoa (hasiera), letra tamaina ikonoa, modulua imprimatu ikonoa, laguntzarako sarbide ikonoa, edukien aurkibide ikonoa.
  2. Materialaren izen barra eta atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo orrialdea edo aurrekoa).
  4. Eduki gunea.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Iris Fernández
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest