Arikatea: Ikasgelarako jarduerak posta elektronikoa erabilita
Posta misteriotsua bidaltzea
Ondoren, mezua jasotzean oraindik jakin-min handiagoa eragiteko, kopiatu ikasle taldeen helbide guztiak CCO (ezkutuko
kopia) eremuan eta idatzi edukia.
Idatzi posta, dinamika azaltzetik hasita: Espainiako klimei eta paisaiei buruzko aztarna batzuk postaz bidaliko dituzu
eta ikasleek, taldean antolatuta, lurraldearen zein tokitan zauden asmatu beharko dute.
Bidali klimen eta paisaien inguruko mezu gehiago, gaiarekiko interesa piztearren.
Jarduera osagarri gisa, ikasleei proposa diezaiekezu, taldeen dinamikari jarraituz,
mezu misteriotsu bat sor dezaten eta beraiek pertsonaiari bidal diezaioten. Ondoren, irakasleak mezu horiek irakurri edo proiektatuta
erakuts ditzake, horiek egin ez dituzten taldeek enigma ebatz dezaten.
Idea-jasa Gmailen txatean
Curriculum-gaiaren inguruan interes eta jakin-mineko giroa sortu ondoren, une egokia izan daiteke ikasleen aurretiazko
ezagupenak gogora ekarriko dituen jarduera egiteko. Hala, galdera hauen inguruan gogoeta egin dezaten proposa diezaiekegu:
gaiari buruz zer dakiten, zeren inguruan gehiago jakin edo ikertu nahiko luketen eta aukera hori zergatik egin duten. Aztergai
dugun kasuan, Espainiako klimei eta paisaiei buruz zer dakiten galde geniezaieke: klima atlantikoa edo ozeanikoa, klima kontinentala,
klima mediterraneoa, klima subtropikala eta goi-mendiko klima.
Jarduera horri ekiteko, irakasleak ikasleei azalduko die, ikasgelan gaiaren inguruan ozenki hitz egin beharrean, pertsonaia
misteriotsuak (hau da, irakasleak) proposatutako gaiaren inguruko zenbait alderdiri buruz galdetuko duela eta haiek Gmailetik
txat bidez erantzun beharko dutela aurretik sortutako taldeetan. Jarduera amaitzean, guztiek txateko erantzunak azalduko dituzte
hizketaldia jasotzeko sortutako fitxategia irakurrita. Horretarako, hura arbel digital elkarreragilean (ADE) proiektatuko
da.