IKT Kapsula-Tailerra 2. Maila
Deskribapena
3 Ariketa. Taldearen argazkia eta pertsonen deskribapena
9 de 14
0%

3 Ariketa. Taldearen argazkia eta pertsonen deskribapena

2.1. jarduera. Taldearen argazkia eta pertsonen deskribapena

Landuko ditugun IKT

GAITASUNAK*

Beharko ditugun IKT BALIABIDEAK ETA MATERIALAK

D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

  • GIMP programa

  • Argazki-kamera

  • Arbel digitala (PDI edo proiektagailua eta ordenagailua)

Jardueraren kontsigna

Identifika al dezakezu argazkiko neska/mutila? Erabili zure ikaskideak emandako argibideak, nor den jakiteko.

Prestatze-lanak: Taldearen argazkia sortzea eta aldatzea, GIMP programa erabiliz

1. urratsa. Eskaneatu edo egin taldearen argazki bat

  • Daukagun sistema eragilearen arabera, USB kablea da kamera, sakelako telefonoa edo eskanerra ordenagailura konektatzeko modua. Behin USB kablea konektatu eta gero, deskargatzeko edo kopiatzeko aukerak ageri dira, eta ordenagailuak ematen dituen jarraibideak bete behar dira, urratsez urrats.
  • Irudia gordeko dugu, eta haren tamaina egiaztatuko, 1.1. jardueran adierazitako urratsei jarraiki.

Jarduera hau egiteko, ikasleei proposatuko diegu taldearen argazkiak beraiek egiteko, edo dituzten argazkiak eskaneatzeko.

2. urratsa. Argazkia aldatzea

  • GIMP programa instalatzea

Prozedura horretarako laguntzarik behar izanez gero, ikasgela digitaleko "Tratamiento digital de imágenes con Tuxpaint y GIMP" ("Irudien tratamendu digitala, Tuxpaint eta GIMP erabiliz") prestakuntza-tutoriala erabil dezakezu. Bertan, urratsez urrats adierazten dira egin beharrekoak.

  • Ireki programa, eta ireki taldearen irudia
  • Hona hemen talde-argazki baten adibidea.

Foto grupal

  • Hautatu bi edo hiru neska/mutil, irudiak desitxuratzeko.
  • Egin klik Filtros (Iragazkiak) aukeran. Menu hau zabalduko da:

Menú Filtros

  • Iragazkiekin jolas eta esperimentatu daiteke. Komeni da desitxuratutako irudiak beste izen batzuez gordetzea, jatorrizko argazkia ez galtzeko. Adibidez, hona hemen Distorsiones (Distortsioak) motako iragazkiko remolino y aspiración (zurrunbiloa eta xurgatzea) aukera aplikatuta 1. neskatoan. Eta Artísticos (Artistikoak) motako iragazkiko Cubismo (Kubismoa) aukera erdian dagoen mutilean.

Filtros

Horrela, taldearen irudiak alda daitezke, ikasleak ikaskideak identifikatzen saia daitezen, ikasleen deskribapenean oinarrituta.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko menua (goitik beherako ordenan): ikastaroaren menu nagusiaren ikonoa (home), letra-tipoaren tamainaren ikonoa, modulua inprimatzeko ikonoa, laguntzan sartzeko ikonoa eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Materialaren izenaren eta uneko atalaren izenburuaren barra.
  3. Nabigazio-geziak (hurrengo edo aurreko orria).
  4. Edukiarentzako lekua.

Sortzailea:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Elegir niños

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Núria de Alba
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest