1. jarduera – Objektuen deskribapena
Ikasleek objektuen irudiak bilatuko dituzte, objektu horiei buruzko asmakizunak sortzeko, ikaskideek erantzun zuzena asma
dezaten. |
Hizkuntza-gaitasuna
|
A2.1 Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak ikasteko
gai izatea.
A5.1 Batez ere irudien eta soinuen bidez benetako munduko gaiak esploratzeko eta/edo heldu baten laguntzak
benetako arazo errazei heltzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea. |
-
Ezaugarriak behar bezala identifikatzea, objektu bat deskribatzen duen asmakizuna sortzeko.
-
Hizkuntza eta ortografia zuzen erabiltzea.
-
Ordenagailuan fitxategiak behar bezala kudeatzea.
-
Interneten aurkitutako irudiak deskargatzeko prozesua behar bezala egitea.
-
Aurkezpenak sortzeko tresna behar bezala erabiltzea.
|
2. jarduera – Pertsonak deskribatzea
Egin taldearen argazki bat edo eskaneatu jada eginda dagoen bat. Manipulatu argazki horretako irudia, eta gero, sortu irudian
identifikatzen ez diren ikasleen deskribapena |
Hizkuntza-gaitasuna
Kultura- eta arte-adierazpenerako gaitasuna
|
A3.4 Berdinkideei ideiak jakinaraztea, dagokien ezagutza-arloetakoak diren sinbolo-multzo txikia
erabiliz.
A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak, aurkezpenak,
gailuak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako
arazoei irtenbidea emateko. |
-
Irudien tratamendurako eta edizio grafikorako aukerak erabiltzea pertsonen irudietan.
-
Aurkeztutako ideiak defendatzea, arrazoizko argudioak erabiliz.
-
Talde handian ideiak adieraztea, ondo antolatuta eta ulertzeko moduan.
|
3. jarduera - Paisaiak deskribatzea.
Interneten paisaiak bilatzeko proposatuko zaie ikasleei, edo paisaien argazkiak egiteko. Gero, irudiaren ezaugarri fisikoen
nahiz irudiak iradokitzen dituen sentsazioen deskribapena sortu beharko dute. |
Ikasten ikasteko gaitasuna
Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna
Gizarte- eta hiritar-gaitasuna
Informazioa interpretatzea eta aurkeztea
|
F2.1 Interneteko zerbitzuak erabiltzea (bilatzaileak eta beste batzuk), informazioa bilatzeko
F2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea, informazioa hautatzeko eta aztertzeko
F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua, irudi bat, soinua, testua
edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea) |
-
Produktu jakin bat garatzeko prozedurak igartzea.
-
Informazioa argi eta txukun egituratzea, ordenagailuek ematen dituzten aukerak baliatuz.
-
Lankidetzan aritzea.
-
Beste ikaskideen iritziak errespetatzea eta onartzea.
|