IKT Kapsula-Tailerra 2. Maila
Deskribapena
IKT jarduera kurrikularraren ikasgelarako programazioa
14 de 14
0%

IKT jarduera kurrikularraren ikasgelarako programazioa

MAILA

IRAKASGAIA

GAIA

IZENBURUA

IRAUPENA

LH5

Gaztelania eta literatura

Testuak ekoiztea

Deskribapena

3 saio (4 ordu eta 30 minutu, guztira)

UNITATE DIDAKTIKOAREN DESKRIBAPENA
Ikasleek irudiak bilatuko dituzte Interneten, eta taldeko argazkiak egingo. Lortutako irudiak deskargatuko dira, eta deskribapen batzuk (objektuenak, pertsonenak eta paisaienak) sortzeko oinarritzat erabiliko dira. Irudien tratamendurako programak erabiliko dira, eta horietan, deskribapen baten ezaugarriak identifikatuko. Egindako irudikapenak alderaketak egiteko erabiliko dira, eta izan daitezkeen deskribatze-irizpideak ondorioztatzeko. Deskribapen zehatzak lortzeko behatzaile ona izan behar dela aintzat hartzeko sarrera txikia. Azkenik, unitatearen ebaluazio gisa, lanak besteen aurrean erakusteko proposatuko zaie ikasleei, eta ikasitako kontzeptuak azaltzeko.

CURRICULUM-EDUKIAK

IKASKUNTZA-HELBURUAK

IKTko GAITASUN orokorrak*

Deskribapenaren elementuak

  • Behatzea

  • Hitz egitea eta entzutea

  • Idaztea

  • Objektuen, pertsonen edo paisaien deskribapenetarako elementuak identifikatzea.

  • Hitzen morfologia identifikatzea.

  • Ortografia-akatsik gabe idaztea

  • Esamoldeak eta esaerak sortzea

A2. Ingurune birtualetan moldatzen jakitea

A3. Informazioa kudeatzea, sortzea eta ebaluatzea

A4. Sortzaileak izatea eta berritzea

A5. Mundu erreala ulertzea, esploratzea eta bertan moldatzen jakitea

F2. IKTak erabiltzea informazioa bilatzeko, aukeratzeko eta aztertzeko

F5. IKTak erabiltzea multimedia-informazioa prozesatzeko

JARDUEREN deskribapena

ARLOKO GAITASUN espezifikoak

IKTko GAITASUN espezifikoak*

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

1. jarduera – Objektuen deskribapena

Ikasleek objektuen irudiak bilatuko dituzte, objektu horiei buruzko asmakizunak sortzeko, ikaskideek erantzun zuzena asma dezaten.

Hizkuntza-gaitasuna

  • Ahozko aginduak eta mezuak, azalpenak, asmakizunak eta abar ulertzen ditu

  • Idatzizko testuak sortzen ditu, eta hori egitean, zentzua duten esaldiak erabiltzen ditu

A2.1 Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak ikasteko gai izatea.

A5.1 Batez ere irudien eta soinuen bidez benetako munduko gaiak esploratzeko eta/edo heldu baten laguntzak benetako arazo errazei heltzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

  • Ezaugarriak behar bezala identifikatzea, objektu bat deskribatzen duen asmakizuna sortzeko.

  • Hizkuntza eta ortografia zuzen erabiltzea.

  • Ordenagailuan fitxategiak behar bezala kudeatzea.

  • Interneten aurkitutako irudiak deskargatzeko prozesua behar bezala egitea.

  • Aurkezpenak sortzeko tresna behar bezala erabiltzea.

2. jarduera – Pertsonak deskribatzea

Egin taldearen argazki bat edo eskaneatu jada eginda dagoen bat. Manipulatu argazki horretako irudia, eta gero, sortu irudian identifikatzen ez diren ikasleen deskribapena

Hizkuntza-gaitasuna

  • Ideiak eta gogoetak ahoz adierazten ditu

  • Lexiko egokia du

Kultura- eta arte-adierazpenerako gaitasuna

  • Matematikak kultura-adierazpenetan egindako ekarpenen berri izatea.

  • Geometria-erlazioak eta -formak bereiztea arte-ekoizpenetan.

A3.4 Berdinkideei ideiak jakinaraztea, dagokien ezagutza-arloetakoak diren sinbolo-multzo txikia erabiliz.

A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak, aurkezpenak, gailuak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko.

  • Irudien tratamendurako eta edizio grafikorako aukerak erabiltzea pertsonen irudietan.

  • Aurkeztutako ideiak defendatzea, arrazoizko argudioak erabiliz.

  • Talde handian ideiak adieraztea, ondo antolatuta eta ulertzeko moduan.

3. jarduera - Paisaiak deskribatzea.

Interneten paisaiak bilatzeko proposatuko zaie ikasleei, edo paisaien argazkiak egiteko. Gero, irudiaren ezaugarri fisikoen nahiz irudiak iradokitzen dituen sentsazioen deskribapena sortu beharko dute.

Ikasten ikasteko gaitasuna

  • Ikaskuntza-prozesuak hitzez adieraztea.

Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna

  • Bere burua adieraztea eta matematikako hizkuntza zehaztasunez erabiltzeko ohitura izatea.

Gizarte- eta hiritar-gaitasuna

  • Taldean lan egitea, beste ikuspegi batzuk onartzea...

Informazioa interpretatzea eta aurkeztea

  • Talde-lanean parte hartzea, eta jarrera positiboa izatea besteen ikuspegia errespetatzeari eta irtenbideak bilatzeari dagokionez.

F2.1 Interneteko zerbitzuak erabiltzea (bilatzaileak eta beste batzuk), informazioa bilatzeko

F2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea, informazioa hautatzeko eta aztertzeko

F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua, irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea)

  • Produktu jakin bat garatzeko prozedurak igartzea.

  • Informazioa argi eta txukun egituratzea, ordenagailuek ematen dituzten aukerak baliatuz.

  • Lankidetzan aritzea.

  • Beste ikaskideen iritziak errespetatzea eta onartzea.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko menua (goitik beherako ordenan): ikastaroaren menu nagusiaren ikonoa (home), letra-tipoaren tamainaren ikonoa, modulua inprimatzeko ikonoa, laguntzan sartzeko ikonoa eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Materialaren izenaren eta uneko atalaren izenburuaren barra.
  3. Nabigazio-geziak (hurrengo edo aurreko orria).
  4. Edukiarentzako lekua.

Sortzailea:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Núria de Alba
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest