Erabilera-adibidea
-
Orain, menu guztiak gaztelaniaz daude. Dokumentu bat Google Docsen gehitzeko edo gordetzeko,
egin klik Subir (Igo) botoian. Pantailaren ezkerraldeko goiko aldean dago, programaren bilaketa-leihoaren
azpian.
-
Beste leiho bat irekiko da, ezkerraldean Seleccionar archivos para subir
(Aukeratu igotzeko fitxategiak) botoia duena. Botoi horretan klik egitean, fitxategiak bilatzeko leihoa ageriko da. Bilaketa-leiho
horretan kokatu behar da konpartitu nahi dugun fitxategia; gero, aukeratu egin behar da, eta klik egin Ireki
(Abrir) botoian.
Google Docsen hasiera-pantailara itzultzean, ikusiko dugu gure fitxategia ('baimena.odt') Google
Docsen elementuen barruan dagoela.
-
Orain, dokumentua online ikus dezakegu, Interneterako konexioa duen edozein ordenagailutan. Ikusteko,
Google Docseko gure kontuan sartu behar da, eta klik egin dokumentuaren izenean, irekitzeko.
Google Docsek Writerren antzeko tresna-barrak
ditu. Barra horiek aukera ematen dute testu-dokumentua editatzeko, edukiak gehitzeko edo, besterik gabe, formatuak aldatzeko.
Lehen aipatu bezala, konpartitu nahi dugun dokumentua jada online dugu. Orain, dokumentua irakurtzea
nahi den pertsonekin nola konpartitu azalduko dugu, zehatz-mehatz. Google Docsek aukera ematen digu dokumentua
pertsona-talde mugatu batekin konpartitzeko, edo sarean libre uzteko, edonork ikusi ahal izan dezan. Halaber, aukera dago
dokumentua beste batzuek editatzeko moduan edo editatu ezinik uzteko. Aukera hori abantaila handia da edukiak lankidetzan
garatzeko, zenbait erabiltzailek dokumentua editatzeko aukera izan dezaketelako, nork bere ekarpenak eginez.
-
Konpartitzeko aukeran klik egitean, menu bat zabalduko da, zenbait aukera dituena. Beste pertsona
batzuek dokumentuan sartu ahal izateko, hautatu lehenbiziko aukera: Invitar a usuarios… (Gonbidatu
erabiltzaileak…).