ESKOLA 2.0 PLANGINTZARAKO OINARRIZKO PRESTAKUNTZA MULTZOA
IKT Gida Metodologikoak: LH 5
Aurkezpena
2 de 2
0%
Aurkibidea

Aurkezpena

PROIEKTUAREN ESPARRU OROKORRA

Eskola 2.0 proiektua osatzen duten askotariko material eta baliabideak irakasleak ezagupen teknologiko, pedagogiko eta diziplinar (TPACK) sendoa garatzeko behar diren gaitasun eta tresna guztiak barnean hartzera bideratuta daude.


Oinarriak

Eskola 2.0 Proiekturako diseinatu diren Gida metodologikoen multzoa gaitasunen begiradatik landu dira, hau da, Eusko Jaurlaritzaren beraren curriculum-garapenarekin bat etorriz Lehen Hezkuntzak eskuratzen lagundu eta ikasleek oinarrizko hezkuntzan eskuratu beharreko oinarrizko gaitasunak jasotzearen garrantzia kontutan hartuta.

Halaber, Gida metodologikoen proposamena Mishra eta Koehler-ek (2006) garatutako kontzeptu-markoarekin batera ulertu behar da. Marko horren oinarria honako ideia hau da: teknologia irakaskuntzan modu egokian erabiltzeko Jakintzagaikako ezagutza teknologiko pedagogikoa (TPACK akronimoa erabiltzen dute, Technological pedagogical content knowledge esan nahi baitu) izendatzen duten ezagutza konplexua eta testuinguruan jarria behar da.

 

1. irudia. Jakintzagaikako ezagutza teknologiko pedagogikoa. Hiru zirkuluak: jakintzagaia, pedagogia eta teknologia, gainjarri egiten dira lotutako edukia duten lau forma berri sortuz. Iturria: http://www.tpack.org


Testuinguru horren arabera, teknologiaren benetako integrazioak hiru ezagutza-motaren arteko erlazioa ulertzea eta negoziatzea behar du: el conocimiento disciplinar, el pedagógico y el tecnológico. Erlazio horiek negoziatzeko gai den irakasleak gai jakin batean adituak (matematikoa edo historialaria) edo teknologian (sistema-ingeniaria) edo pedagogian adituak (hezkuntzan diplomatua) duen jakintza desberdina irudikatzen du.
Ikuspuntu horretatik, Gidan jasotako materialak hiru osagaien arteko erlazio dinamiko eta transakzionala hartzen du kontutan eta irakasleari TPACK garatzeko aukera eskaintzen dio, curriculumaren ikas- eta irakas-prozesuetan teknologiaren integrazioan jokoan jarriko duena.

Eskola 2.0 Planaren egungo hezkuntza-testuinguruan irakasleen beharren ebaluazioa kontutan hartuta, Gidak honako ataletan egituratu dira:

  1. Curriculumeko eduki digitalen aukeraketa arloko gaietarako 3 iturri-mota hartuta: autonomikoa, estatu-mailakoa eta sarekoa.
  2. Eduki digitalen katalogazioa.
  3. IKT jardueren ereduak.
  4. Berariazko IKT orientabideak arlo bakoitzerako.
  5. IKT adibideak eta jardunbide egokiak curriculumera aplikatuak.
  6. Prestakuntza-kapsula osagarriak aukeratutako eduki digitalak erabiltzeko.
  7. Ikaskuntza-ingurune birtualetan edukien aukeraketa pertsonalizatzeko orientabideak.

Zure prestakuntza sakondu nahi baduzu ikustazu material honen bertsio osoa:

Laguntza

laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik-behera): ikastaroaren orri nagusia ikonoa (hasiera), letra tamaina ikonoa, modulua imprimatu ikonoa, laguntzarako sarbide ikonoa, edukien aurkibide ikonoa.
  2. Materialaren izen barra eta atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo orrialdea edo aurrekoa).
  4. Eduki gunea.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Aurkibidea/ Índice

  1. Arbel Digital Elkarreragilea (ADE) ikasgelan
    1. Ibilbidea
    2. ADE-aren ezaugarri nagusiak
    3. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    4. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    5. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    6. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    7. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    8. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    9. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    10. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    11. Funtzionaltasunak eta aplikazioak: Notebook
    12. Beste ekintza batzuk: Notebook SMART software hezitzailearen erabilpena
    13. Beste ekintza batzuk:Notebook SMART-en software hezitzailearen erabilpena
    14. Beste ekintza batzuk: Notebook SMART software hezitzailearen erabilpena
    15. Ikaskuntza jarduerak Notebook-aren bitartez
    16. Online baliabideak
  2. Oinarrizko internet: Mozilla Firefox-ekin nabigatzen
    1. Aurkezpena
    2. Erabilera-adibidea
    3. Erabilera-adibidea
    4. Erabilera-adibidea
    5. Erabilera-adibidea
    6. Erabilera-adibidea
    7. Historia
    8. Joan orri bat aurrera
    9. Mozilla firefox: irudiak bilatzea
    10. Mozilla firefox: irudiak bilatzea
    11. Mozilla firefox: irudiak bilatzea
    12. Mozilla firefox: Webguneetako helbideak gorde
    13. Mozilla firefox: Laster-markak menuan
    14. Informazio gehiago eta IKT Hiztegia
    15. Mozilla firefox: Beste osagarri batzuk
  3. Web posta elektronikoa: Gmail
    1. Aurzekpena
    2. Zer da Gmail?
    3. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    4. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    5. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    6. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    7. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    8. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    9. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    10. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
    11. Kasu praktikoa: Posta kontu pertsonal bat sortzea...
  4. Informazioa bilatu sarean: testuala eta multimedia
    1. Aurkezpena
    2. GOOGLE: MUNDUAN GEHIEN ERABILTZEN DEN BILATZAILEA
    3. Google
    4. Google
    5. Google
    6. Google
    7. Google
  5. Testuak editatu OpenOfficeko Writer-ekin
    1. Aurkezpena
    2. Erabilera-adibidea
    3. Erabilera-adibidea
    4. Erabilera-adibidea
    5. Erabilera-adibidea
    6. Erabilera-adibidea
  6. Testuak argitaratu eta partekatu GDocs-ekin
    1. Erabilera-adibidea
    2. Erabilera-adibidea
    3. Erabilera-adibidea
    4. Diccionario TIC
  7. Diseinatu erraz zure aurkezpena Impress-ekin
    1. Aurkezpena
    2. Aurkezpen-editorea
    3. Aurkezpen-editorea
    4. Kasu praktikoa
    5. Kasu praktikoa
    6. Kasu praktikoa
    7. Kasu praktikoa
    8. Kasu praktikoa.
    9. Kasu praktikoa
    10. Kasu praktikoa
    11. Kasu practikoa
    12. Kasu praktikoa
    13. Kasu praktikoa
    14. Kasu praktikoa
    15. Kasu praktikoa
  8. IKT Gida Metodologikoak: LH 5
    1. Aurkezpena
    2. Aurkezpena

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest