IKT eskumenak*
(ardatzen arabera sailkatuak)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Herritartasun digitala
| G4. Tutoretzaren kontzeptua ulertzen saiatu eta edozein IKT baliabide ikasteko laguntza gisa erabiltzeko
gai izatea.
G3. Bikoteekin konektatzeko IKTen erabilgarritasuna ulertzea.
G8. Interneteko zerbitzuak arintasunez erabiltzea (webgunea, posta elektronikoa, foroa, txata, mezularitza eta
besteak), informazioa bilatu, ikastetxe barruan eta kanpoan lagunekin harremanetan jartzeko eta esperientziak partekatzeko.
D2. Ikasleei euren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dien ikaskuntza-giroak garatzea, euren esperientziak,
euren helburuak diseinatuz eta IKT baliabideak erabiliz euren jarduerak ebaluatuz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatu, praktikan jarri eta ebaluatzea, XXI. mendeari begira eta IKT baliabideak
erabiliz, ikasleengan lankidetza, taldean lan egitea, pentsamendu kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena bezalako
trebetasunak sustatu ahal izateko.
D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz eta kontzeptuak erakutsi eta argitzea,
estrategiak planifikatzea, eta aurkeztutako arazoak identifikatzea eta konponbideak ebaluatzea ahalbidetuko dutenak.
C2. Ikasleekin lan egiteko orduan, IKT baliabideen erabilera onargarriaren politikak moldatu eta babestuko dituzten
esperientziak diseinatu, abian jarri eta ebaluatzea.
C7. Sartzeko pasahitz pertsonalak erabiltzerakoan pribatutasuna gordetzea.
|