IKT gaitasunak* (ardazka sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
P. Pedagogia, didaktika eta curriculuma
C. Hiritartasun digitala
| G2. Ulertzea zer aukera ematen duten IKTek, administrazioko eta irakaskuntzako kudeaketa errazteko materialak
sortzeko (zerrendak, ikasgelarako txartelak, karatulak, gurasoentzako informazio-buletinak, mahai-jokoak, ikasturteko lanerako
bizikidetza-arauak...)
G7. Oinarrizko eragiketak egitea multimedia-edukiarekin (formatua; irudi bat, soinua, testua, bideoa txertatu,
irudi bat jaitsi webgune batetik).
D1. Ikaskuntza-esperientzia jakin batzuk diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea, dagoeneko erabiltzen diren IKT baliabideak
erabiliz, ikasle bakoitzak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan.
D2. Ikasleari bere ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dioten ikaskuntza-giroak garatzea, bere esperientziak,
bere helburuak diseinatuz eta IKT baliabideak erabiliz bere jarduerak ebaluatuz.
D3. Dagokion diziplinako IKT baliabide espezifikoen bidezko ikaskuntza sustatzea ikasleen artean, direla online,
direla lineaz kanpo.
D5. Honelako IKT baliabideak identifikatzea eta ebaluatzea: aukera ematen dutenak zenbait komunikazio-forma desberdin
erabiltzeko diziplinaren berezko genero eta sinbolo-sistemekin, entzuleak eta testuingurua kontuan hartuta.
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak
diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
D13. IKTak erabiltzea multimedia-material didaktikoak sortzeko; esaterako, atlas interaktiboak, demostrazioak,
animazioak, simulazioak eta ariketak.
C3. Lizentzia-eskemak aplikatzea ikasleen ekoizpenetarako, GPL edo Creative Commons esaterako.
C6. Webean informazioa erabiltzeari buruzko araudia zein den jakin, bete eta betearaztea, egileak egiletzat aitortzeko
eta iturriak behar bezala aipatzeko.
|