Gure irakaskuntza-planteamenduan lagungarri izan dakizkigukeen elementu guztiak ditu proposamenak:
Eskema gure jarduerak programatzeko erabiltzen badugu, ebaluaziorako atal bat ere sartzea proposatzen dugu.
Fitxategi horrek errubrika bat ere badu. Oso interesgarria da ebaluazio-gida moduan erabiltzeko (edota autoebaluazioa
egiteko). Material horren egokitzapen bat ikusiko dugu:
Puntuazioa
| 8
| 6
| 4
| 2
|
Grafikoak
| Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude. Kontuz-kontuz aukeratu dira, kalitatekoak dira
eta irakurlearen interesa pizten eta ulermena handitzen dute.
| Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude. Kalitatekoak dira eta irakurlearen interesa pizten
eta ulermena handitzen dute.
| Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude eta kalitatekoak dira.
| Badirudi grafikoak ausaz hautatu direla, kalitate eskasekoak dira edo irakurlearen arreta galarazten dute.
|
Estekak (edukia)
| Esteka guztiak kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.
| Esteka gehienak kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.
| Esteka batzuk kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.
| 3 edo 4 esteka baino gutxiago dira kalitatekoak, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.
|
Soinua
| Musika, audio-fitxategiak edo soinua arretaz editatuta daude, eta informazioa emateko soilik edo ikusmen gutxitasuna
duten pertsonentzat eskuragarriago egiteko soilik erabiltzen dira.
| Musika, audio-fitxategiak edo soinua informazioa emateko soilik edo ikusmen gutxitasuna duten pertsonentzat
eskuragarriago egiteko soilik erabiltzen dira.
| Musika, audio-fitxategiak edo soinua arretaz editatuta daude, baina 1ek edo 2k glogerako maila handiegia dute.
| Musika, audio-fitxategiak edo soinua anabasan erabiltzen dira, edo glogerako maila handiegia dute.
|
Edukia
| Helburu argi-argi bati erantzuten dio, eta gaia glog guztian garatzen da.
| Helburu eta gai argiak ditu, baina badirudi elementu bat edo pare bat ez daudela gaiarekin
lotuta.
| Glogaren helburua edo gaia lausoa edo zehaztugabea da.
| Glogak ez du gairik edo helbururik.
|
Glogaren ezagutza
| Ikasleak oso ondo ezagutzen du glogean sartutako materiala, eta badaki non aurkitu informazio gehiago. Erraztasunez
erantzuten dio glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko galderei.
| Ikasleak ondo ezagutzen du glogean sartutako materiala. Erraztasunez erantzuten dio glogaren edukiei eta egiteko
moduari buruzko galderei.
| Ikasleak ez du ondo ezagutzen glogean sartutako materiala. Erraztasunez erantzuten dio glogaren edukiei eta
egiteko moduari buruzko galderei.
| Ikasleak proiektuari buruzko oso ezagutza urria du. Ezin die erantzun glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko
galderei.
|
Kolorearen hautaketa
| Hondoaren, letren eta esteken koloreek konbinazio harmoniatsua sortzen dute, ez dute edukia
desitxuratzen eta koherenteak dira glog osoan.
| Hondoaren, letren eta esteken koloreek ez dute edukia desitxuratzen eta koherenteak dira glog
osoan.
| Hondoaren, letren eta esteken koloreek konbinazio harmoniatsua sortzen dute, eta ez dute edukia
desitxuratzen.
| Hondoaren, letren eta esteken koloreek zaildu egiten dute edukia ikustea edo arreta galarazten
diote ikusleari.
|
Tipografia
| Letra-tipoak koherenteak dira, irakurtzeko errazak eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...)
Estiloak (beltza, etzana) koherentziaz erabili dira eta ez dute irakurketa zailtzen.
| Letra-tipoak koherenteak dira, irakurtzeko errazak eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...)
| Letra-tipoak koherenteak dira eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...)
| Letra-tipo asko eta tamaina askotakoak erabili dira.
|
Diseinua
| Glogaren diseinua oso erakargarria eta erabilgarria da. Erraza da elementu garrantzitsu guztiak
aurkitzen. Zuriuneak, elementu grafikoak eta banaketa eraginkortasunez erabili da materiala antolatzeko.
| Glogaren diseinua erakargarria eta erabilgarria da. Erraza da elementu garrantzitsu guztiak
aurkitzen.
| Glogak diseinu erabilgarria du, baina oso betea dirudi, edo oso hutsa. Erraza da elementu
garrantzitsuenak aurkitzea.
| Gloga desordenatuta dago edo nahasgarria da. Zaila da elementu garrantzitsuenak aurkitzea.
|