KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Glogster - Poster digitalak
Autoebaluazio jarduerak
27 de 30
0%

Autoebaluazio jarduerak

Miguel Hernándezi buruzko kartel elkarreragileak Glogster erabiliz - Gelako jarduerarako proposamen didaktikoa

Esteka honetan ikus dezakezu proposamen didaktikoa osorik: http://sites.google.com/site/homenajeamiguelhernandez/propuesta-didactica

Gure irakaskuntza-planteamenduan lagungarri izan dakizkigukeen elementu guztiak ditu proposamenak:

  • Irakasgaiak eta gaitasunak zehazten ditu.
  • Zer adinetako ikasleentzat den adierazten du. Aipa liteke IKTko gutxieneko zer trebetasun izan behar diren glog erraz bat egiteko.
  • Lan-metodologia azaltzen du.
  • Jardueraren garapena fasetan sekuentziatuta dago.
  • Aholku praktikoak ematen ditu. Horrek eta materialei buruz egiten dituen oharrek glogetarako baliabideak lortzeko moduei buruzko ideia gehiago ematen dizkigute.
  • Erabilitako baliabideen egile-eskubideen aipamena egiten du.

Eskema gure jarduerak programatzeko erabiltzen badugu, ebaluaziorako atal bat ere sartzea proposatzen dugu.

Glogsterrek jardueren programazioaren adibideak ematen ditu (ingelesez daude). Adibide osoak dira, eta horiek ere ideiak eman diezazkigukete. Deskargatzeko aukera ematen duen materiala da. Hemen dago: http://edu.glogster.com/download/glogster-edu-educator-resource-library.pdf

Fitxategi horrek errubrika bat ere badu. Oso interesgarria da ebaluazio-gida moduan erabiltzeko (edota autoebaluazioa egiteko). Material horren egokitzapen bat ikusiko dugu:

Glogsterren poster digital bat diseinatzeko errubrika:

Proiektua: _____________

Puntuazioa, 88tik: ______/88

Irakaslea: ________________________________________

Ikaslea: _________________________________________

Puntuazioa

8

6

4

2

Grafikoak

Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude. Kontuz-kontuz aukeratu dira, kalitatekoak dira eta irakurlearen interesa pizten eta ulermena handitzen dute.

Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude. Kalitatekoak dira eta irakurlearen interesa pizten eta ulermena handitzen dute.

Grafikoak glogaren gaiarekin edo helburuarekin lotuta daude eta kalitatekoak dira.

Badirudi grafikoak ausaz hautatu direla, kalitate eskasekoak dira edo irakurlearen arreta galarazten dute.

Estekak (edukia)

Esteka guztiak kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.

Esteka gehienak kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.

Esteka batzuk kalitatekoak dira, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.

3 edo 4 esteka baino gutxiago dira kalitatekoak, egungoak, eta leku fidagarrietakoak.

Soinua

Musika, audio-fitxategiak edo soinua arretaz editatuta daude, eta informazioa emateko soilik edo ikusmen gutxitasuna duten pertsonentzat eskuragarriago egiteko soilik erabiltzen dira.

Musika, audio-fitxategiak edo soinua informazioa emateko soilik edo ikusmen gutxitasuna duten pertsonentzat eskuragarriago egiteko soilik erabiltzen dira.

Musika, audio-fitxategiak edo soinua arretaz editatuta daude, baina 1ek edo 2k glogerako maila handiegia dute.

Musika, audio-fitxategiak edo soinua anabasan erabiltzen dira, edo glogerako maila handiegia dute.

Edukia

Helburu argi-argi bati erantzuten dio, eta gaia glog guztian garatzen da.

Helburu eta gai argiak ditu, baina badirudi elementu bat edo pare bat ez daudela gaiarekin lotuta.

Glogaren helburua edo gaia lausoa edo zehaztugabea da.

Glogak ez du gairik edo helbururik.

Glogaren ezagutza

Ikasleak oso ondo ezagutzen du glogean sartutako materiala, eta badaki non aurkitu informazio gehiago. Erraztasunez erantzuten dio glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko galderei.

Ikasleak ondo ezagutzen du glogean sartutako materiala. Erraztasunez erantzuten dio glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko galderei.

Ikasleak ez du ondo ezagutzen glogean sartutako materiala. Erraztasunez erantzuten dio glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko galderei.

Ikasleak proiektuari buruzko oso ezagutza urria du. Ezin die erantzun glogaren edukiei eta egiteko moduari buruzko galderei.

Kolorearen hautaketa

Hondoaren, letren eta esteken koloreek konbinazio harmoniatsua sortzen dute, ez dute edukia desitxuratzen eta koherenteak dira glog osoan.

Hondoaren, letren eta esteken koloreek ez dute edukia desitxuratzen eta koherenteak dira glog osoan.

Hondoaren, letren eta esteken koloreek konbinazio harmoniatsua sortzen dute, eta ez dute edukia desitxuratzen.

Hondoaren, letren eta esteken koloreek zaildu egiten dute edukia ikustea edo arreta galarazten diote ikusleari.

Tipografia

Letra-tipoak koherenteak dira, irakurtzeko errazak eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...) Estiloak (beltza, etzana) koherentziaz erabili dira eta ez dute irakurketa zailtzen.

Letra-tipoak koherenteak dira, irakurtzeko errazak eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...)

Letra-tipoak koherenteak dira eta proportzionalak testuaren kategoriarekiko (tituluak...)

Letra-tipo asko eta tamaina askotakoak erabili dira.

Diseinua

Glogaren diseinua oso erakargarria eta erabilgarria da. Erraza da elementu garrantzitsu guztiak aurkitzen. Zuriuneak, elementu grafikoak eta banaketa eraginkortasunez erabili da materiala antolatzeko.

Glogaren diseinua erakargarria eta erabilgarria da. Erraza da elementu garrantzitsu guztiak aurkitzen.

Glogak diseinu erabilgarria du, baina oso betea dirudi, edo oso hutsa. Erraza da elementu garrantzitsuenak aurkitzea.

Gloga desordenatuta dago edo nahasgarria da. Zaila da elementu garrantzitsuenak aurkitzea.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Nuria Caballería
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest