IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Hiritartasun digitala |
G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua, testua edo bideoa
txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea)
G8. Interneteko zerbitzuak erraztasunez erabiltzea, informazioa bilatzeko (programak lortzea eta deskargatzea)
eta esperientziak konpartitzeko (argazki-albumen bidez).
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak,
beren helburuak diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatuz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan
sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia
eta sormena.
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak (geolokalizatutako irudien bidez) konpontzeko
aukera ematen duten IKTko baliabideak erabiltzea.
C3. Lizentzia-programak aplikatzea (GPL eta CreativeCommons, adibidez) ikasleen produkzioetarako.
C5. Irudi-lizentziari lotutako erabilera onargarriko arauak eta politikak ezagutzea, errespetatzea eta errespetaraztea
(Creativecommon lizentziak).
C6. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer arau dauden jakitea, eta arauok errespetatzea eta errespetaraztea,
egileei aitorpena eman eta iturriak behar bezala aipatzeko.
|