KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Multimedia tailerra: Irudiak
IKT Programazioa
2separador_indice_X_de_N23
0%

IKT Programazioa

IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)

G. Kudeaketa eta garapen profesionala

D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma

C. Hiritartasun digitala

G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea)
G8. Interneteko zerbitzuak erraztasunez erabiltzea, informazioa bilatzeko (programak lortzea eta deskargatzea) eta esperientziak konpartitzeko (argazki-albumen bidez).
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatuz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak (geolokalizatutako irudien bidez) konpontzeko aukera ematen duten IKTko baliabideak erabiltzea.
C3. Lizentzia-programak aplikatzea (GPL eta CreativeCommons, adibidez) ikasleen produkzioetarako.
C5. Irudi-lizentziari lotutako erabilera onargarriko arauak eta politikak ezagutzea, errespetatzea eta errespetaraztea (Creativecommon lizentziak).
C6.
Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer arau dauden jakitea, eta arauok errespetatzea eta errespetaraztea, egileei aitorpena eman eta iturriak behar bezala aipatzeko.

IKT edukiak
  • Erregistroa Panoramio eta Locr-en.
  • Panoramioren funtzionamendua.
  • Arakatzea eta irudi bat argitaratzea Panoramion.
  • Locr-en funtzionalitate nagusiak.
  • Albumak eta taldeak sortzea Locr-en.
Gutxieneko ezagutzak
  • Oinarrizko kontzeptuak tresna informatikoei eta sistema eragileari buruz.
  • Ezagutzak honako hauei buruz: argazki digitalak lortzea, ordenagailuan deskargatzea eta irudi-artxiboak administratzea.
Autoebaluaziorako irizpideak
  • Geolokalizatutako argazki bat argitaratzea Panoramion.
  • Argazki bat geoetiketatzea Locr-en eta argitaratzea.

* “Eskola 2.0” proposameneko IKTko gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat. Erantsitako material honetatik hartuak: "IKTko gaitasun-mapak".

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Equipo Itinerarium
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez

Glosarioa

    tooltip_home
    tooltip_lower
    tooltip_higher
    tooltip_ayuda
    tooltip_pre
    tooltip_next
    tooltip_secciones
    tooltip_no_visitable