Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
Irakurlearen kabia |
Zenb. – Nº: L02 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
DBHko ikasleak eta Hezkuntza komunitate osoaa dbh |
|
2018-2019 ikasturtea |
|
Irakurzaletasuna ---- Animación lectora, Literatura sorkuntza ---- Creación literaria |
Irakurzaletasuna - Hábito lector |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Irakurzaletasuna sustatzea |
Liburuen erreseinak, irakurketa, ikasleen iritziak |
|
|||||||
Deskribapena – Descripción Txori orok behar du bere kabia, goxo eta bero hartuko duen gunea. Irakurgaien erreferentziak emango dizkiguten erreseinak izango dira beraz kabiaren lehengai garrantzitsuena, eta horrekin batera, ikasleen idazlanen eta sormen lan idatzien erakusleiho ere bihurtu nahi dugu |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes |
|||||||||
|
Ikastetxea: Orixe BHI
|
||||||||