Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
Adierazmena neurtzeko txantiloi bateratua |
Zenb. – Nº: 69 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
Edozein arloko irakasleentzat |
|
2018-2019an |
|
Literatura sorkuntza ---- Creación literaria, Irakasleen formazioa ---- Formación del profesorado, Arloetako testuen lanketa ---- Trabajo con textos de asignaturas |
Ikasteko irakurri - Leer para aprender |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Irakasleen ebaluazio prozesuan, irizpide bateratu bat lortzea, eta prozesua erraztea zientzietako irakasleen kasuan. |
Testu moten arabera egin dugu sailkapena |
Gai bakoitzeko testu bat |
|||||||
Deskribapena – Descripción 1. DBH: DESKRIBAPEN TESTUA: Testu lanketa: Gaztelania. Biologia ikasgaian, animalia ornogabeen inguruko deskribapen testu bat irakurri dute ikasleek eta gero, gaztelerako ikasgaian landutakoaren arabera ikasleek animalia baten deskribapen testua idatzi behar izan dute. 2. DBH: NARRAZIO TESTUA: Testu lanketa: Euskara. Matematika ikasgaian, emakume matematikari baten biografia egin dute, euskarako ikasgaian landutako edukien arabera. 3.DBH: AZALPEN TESTUA: Testu lanketa: Ingelesa. Teknologia ikasgaian, zulagaikuaren funtzionamenduari buruzko jarraibide testua egin dute. 4. DBH: ARGUDIO TESTUA. Testu lanketa: Euskara. Historia ikasgaian, testu iruzkinak egin dituzte euskarako ikasgaian landutakoaren arabera.
Iraskasleek ikasleek sortutako testuen zuzenketa 2. eranskinean dagoen txantiloiarekin egin dute.
|
|||||||||
Ikastetxea: IES BARRUTIALDE BHI
|
|||||||||