Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
Ba al zenekien? |
Zenb. – Nº: 62 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
5. mailako LH |
25 |
martxoan |
aste bat |
Informazioaren kudeaketa ---- Gestión de la información, Erakusketa ---- Exposición, Arloetako testuen lanketa ---- Trabajo con textos de asignaturas, testu espositibo baten ekoizpena |
Ikasteko irakurri - Leer para aprender |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Testu espositibo baten ezaugarriak identifikatu eta holako testu berri bat sortu. eta ulermena lantzeko irakurkurketa estrategiak landu. |
Testu espositiboaren ezaugarriak , irakurketa estrategiak, informazioa bilatzea, kudeatzea eta azaltzea. Gizarte Zientzako arloan: Aurkikuntza garaiko Amerikako beste kulturen ezaugarriak |
PDI, ordenagailuak. |
|||||||
Deskribapena – Descripción Ameriketako kulturak ezagutzea planteatzen da erronka moduan (Ikasleek eskatutako gaia) Hasierako irakurketan estrategiak lantzen dira eta testu espositibo eredu bat eskaitzen da. Beranduago planteatzen zaie taldeka kultura ezberdinen informazioa bilatzea eta guztion artean adostatuko eskema berdina erabiliz beste testu espositibo bat sortzea. Bukatzeko ahoz azaldu behar dute zer ikasi duten gela guztiaren aurrean. |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes Landutako irakurketa estrategiak : https://drive.google.com/drive/folders/1J111rdkll3DcrttjGjYhRS8YGMkFLxdi Informazioa topatzeko: https://prezi.com/oj1ufmd37apb/maiak-inkak-eta-aztekak/ HASIERAKO TESTUA ETA GALDERAK: https://drive.google.com/open |
|||||||||
Ikastetxea: CEIP ITSASOKO AMA HLHI
|
|||||||||