Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
GURPIL, GURPIL, BOROBIL. Olerkiak lantzen |
Zenb. – Nº: 60 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
HH, 4 urteko umeentzat |
19 |
Martxoaren amaieran |
Aste bat |
Irakurzaletasuna ---- Animación lectora, Antzerkia ---- Teatro, Irakasleen formazioa ---- Formación del profesorado |
Irakurtzen ikasi - Aprendizaje de la lectura, Irakurzaletasuna - Hábito lector |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Olerki baten gozamena aprobetxatuz, hainbat kontzeptu ezberdin ikastea. |
Olerkiaren ezaugarriak, forma geometrikoak, hizkuntzaren soinua, garraiobideak, .... |
Bloke logikoak, eguraldiaren txartelak, garraioen txartelak, olerkuia, PDI, musika tresnak
|
|||||||
Deskribapena – Descripción Umeei olerki bat aurkezten zaie, eguneroko errutinetan, eta olerki horren lanketak errazten digu bidea hainbat kontzeptu ezberdin lantzeko. Ulermena lantzeko ulermenaren irakurketa estrategia ezberdinak erabiltzen dira |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes Zikloan egindako proposamena: https://docs.google.com/document/d/15p7IHZcRqyDRdGg61Qco3E9XaFqfQQQSEPILDCbKZcE/edit# Olerkiaren ulermena lantzeko Irakurketa estrategien proposamena aholkulariaren feed-back izan eta gero: https://docs.google.com/presentat |
|||||||||
Ikastetxea: CEIP KANPAZAR HLHI
|
|||||||||