Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
HIZKUNTZ TRATERA BATERATUA ( HTB) |
Zenb. – Nº: 53 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
DBH ikasle guztiak |
200 |
urtean zehar |
Dependiendo de cada asignatura |
Irakurzaletasuna ---- Animación lectora, Literatura sorkuntza ---- Creación literaria, Leihaketa ---- Concurso, Antzerkia ---- Teatro |
Irakurzaletasuna - Hábito lector |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
La integración de las lenguas y el fomento de su práctica y aprendizaje. |
Hizkuntzen Trataera Bateratuaren markoaren baitan, 1, 2, 3 eta 4 DBHn , ikuspegi komunikatiboaren printzipioak, irakaskuntza aktiboa eta oinarrizko gaitasunen garapena kontuan hartuta lantzen dira unitateak. Horren arabera, ikasleek hizkuntza batean ikast |
Los habituales en el aula. |
|||||||
Deskribapena – Descripción PROIEKTUAREN AZALPEN-ADIERAZPENA Hizkuntzen Trataera Bateratuaz (HTB) hitz egiten dugunean, Curriculumeko hizkuntzen programazio adostuari buruz ari gara. Ikuspuntu komunikatibotik abiatuta, hizkuntza batean ikasitakoa besteetara transferitzeko giltzarriak dira oinarri teoriko komunak eta antzeko metodologiak. EAEn indarrean dagoen hizkuntzen curriculumak HTB justifikatzen du: "Hizkuntzak modu integratuan irakastea zenbait ebidentziaren ondorio da: alde batetik, ikasle elebidun edo eleanitzak zenbait hizkuntza eta hizkuntza horietan eskuratutako ezagutzak baliagarri dituela uneoro, bere ondare kognitibo eta emozionalaren atal gisa; bestetik, hizkuntza batean ikasitakoa besteetara transferitzen dela, eta hiztunek parte hartzen duten ingurune ezberdinetan aldi berean hizkuntza ezberdinak ageri ohi direla. Egiaztapen horien argitan, beharrezkoa da hizkuntza bakoitzean hizkuntza horri dagokiona lantzea, eta guztien artean komunean dutena partekatzea, beti ere bakoitza modu egokian erabiltzeko helburuaz." Hizkuntzen Trataera Bateratuaren markoaren baitan, 1, 2, 3 eta 4 DBHn , ikuspegi komunikatiboaren printzipioak, irakaskuntza aktiboa eta oinarrizko gaitasunen garapena kontuan hartuta lantzen dira unitateak. Horren arabera, ikasleek hizkuntza batean ikasten dutena besteetan erabili ahal izango dute. Guzti hau burutzeko asmoz, hurrengo proiektu hauek garatu ditugu ikasturte honetan zehar hizkuntza ikasgai bakoitzeko maila bakoitzean: · DBH 1 : PASARTE BARREGARRI BATEN KONTAKIZUNA (Narrazioa eta ahozkotasuna) · DBH 2 : GAIA: OSASUNA. GLOSARIOA, MONOGRAFIA, SKETCH-AK. (Azalpen testua) · DBH 3: KULTURA AISIALDIA ANTZERKIA IRRATIA · DBH 4: BELDURREZKO ISTORIOAK (Narrazioa eta deskripabena) |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes |
|||||||||
Ikastetxea: IES GABRIEL ARESTI BHI
|
|||||||||