Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
IRAKURKETA ISILA |
Zenb. – Nº: 51 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
LEHEN HEZKUNTZA 2. eta 3. ZIKLOA |
194 |
GOIZEKO 1. SAIOA |
15 MINUTU |
Irakurzaletasuna ---- Animación lectora |
Irakurzaletasuna - Hábito lector |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Ikasleak, bere gustuko literatura irakurgaia aukeratuta, egunero 15 minutuko irakur unea izatea. Ikasleen arteko "irakurgai onen" partekatzea. Eguna hasteko lasaitasuna lortzea. |
Irakurzaletasuna Elkartrukaketa |
Norberaren irakurgaia |
|||||||
Deskribapena – Descripción Egunero, ikasleak gelara sartu bezain pronto, arbel digitalean tenporizadorea aurkitzen dute (15 min). Jadanik, aplikazio hauxe irakurtzeko momentuarekin lotzen dute eta, irakasleak ezer esan gabe, irakurtzen hasten dira, bakoitzak nahi duen liburua/komikia aukeratuz. Isiltasunean egin behar da, besteen irakurketa errespetatzeko eta, batzutan, denbora gehiago eskeini ahal zaie egokia ikusiz gero. |
|||||||||
Ikastetxea: CEIP INTXIXU IKASTOLA HLHI
|
|||||||||