Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
PUZZLE READING - OUTLAWS |
Zenb. – Nº: 45 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
4DBH |
24 |
Maiatza |
40 minnutu |
Informazioaren kudeaketa ---- Gestión de la información, Arloetako testuen lanketa ---- Trabajo con textos de asignaturas |
Irakurzaletasuna - Hábito lector |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Ikaslea gai izatea testu motz bat oso ondo ulertzen eta besteei azaltzen. Testuaren azalpena ona izanez gero taldekideak gai izango dira galdera batzuk erantzuteko. Bigarren fasean ikasleak ulertu behar du besteek azaltzen dutena galderak erantzuteko. |
Unitatearen hiztegia eta gramatika. |
Igotako testuak |
|||||||
Deskribapena – Descripción Ikasleak taldeka banatzen dira: hiru kide talde bakoitzean. Bat izango da student A, beste bat Student B eta bestea student C. Bakoitzari ematen zaio testu bat galdera batzuekin. Galdera horien erantzunak ez dira aurkitzetn testu horretan, baizik eta taldekideen testuetan. Hau da, bakoitzak irakurri behar du bere testua eta oso ondo ulertu besteei azaltzeko. Testua ondo azalduta taldekideak gai izango dira beraien galderak erantzuteko. Era berean, ikasle bakoitzak bere galderak erantzun ditzan, adi egon behar da taldekideen azalpenari. Atazaren helburua bai irakurmena bai ahozkotasuna lantzea da. |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes
https://docs.google.com/document/d/1boP614bAIoX9h-GYdllNMhxg62Aox5GZ6rytzageVu8/edit |
|||||||||
|
Ikastetxea: Murgia Institutua
|
||||||||