Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
Teleberria |
Zenb. – Nº: 139 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
DBH 2. maila |
40 |
ikasturtearen lehen hiruhilekoa |
|
Informazioaren kudeaketa ---- Gestión de la información, Komunikabideak ---- Medios de comunicación |
Ikasteko irakurri - Leer para aprender |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Atzerriko hizkuntzak indartzea ekintza ezberdinen bidez Ahozko erabilera: ikasleek hizkuntza batean ikasten dutena besteetan erabili ahal izango dute. |
Estructuras comunicativas: presentación y exposición. Ahozko erabilera Pragmatics: greetings and linkers. Question words Vocabulary MULTILITERALIDADES eta TRANSLANGUAGING. |
MUGIKORRAK, CHROMEBOOKAK, EGUNKARIAK, IRRATIA |
|||||||
Deskribapena – Descripción The idea is to produce and hopefully broadcast a news programme dividing the sections into the three languages . Hizkuntz bakoitzak arduratu du atal batenaz. Adibidez, euskera egingo du kirolak eta inguruko berriak, gaztelaniak elkarrizketak eta kultura eta ingelesak egingo du turisteen iritziak eta Bilboko berriak. Baita ere eguraldia albistea. Los profesores se coordinan para integrar los trabajos de los alumnos en un producto final que puede ser en forma de video o grabación, presentaciones en el aula o lectura en la radio del centro. Hizkuntzen Trataera Bateratuaren markoaren baitan, 1, 2.,3 eta 4 DBHn , ikuspegi komunikatiboaren printzipioak, irakaskuntza aktiboa eta oinarrizko gaitasunen garapena kontuan hartuta lantzen dira unitateak. Horren arabera, ikasleek hizkuntza batean ikasten dutena besteetan erabili ahal izango dute. Along the first term students work on the different sections of the project. Gabon ostean irakasleak elkartzen dira azken produktua prestatzeko. |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes |
|||||||||
|
Ikastetxea: IES GABRIEL ARESTI BHI
|
||||||||