Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
GEUREKA. Gu ere asmatzaileak |
Zenb. – Nº: 101 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
LH 2. maila |
24 |
Apiririlan- maiatza |
Hamabost egun |
Informazioaren kudeaketa ---- Gestión de la información, Libutegiaren erabilera ---- Uso de la biblioteca, Erakusketa ---- Exposición, Arloetako testuen lanketa ---- Trabajo con textos de asignaturas |
Ikasteko irakurri - Leer para aprender |
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
Asmakizunen museoa antolatuko dugu gainontzeko zentroari asmakizunak gizakiaren garapenean izandako garrantzia erakusteko. Aurkezpen batzuk ere prestatuko ditugu PPTean, garrantzi hori azaltzeko. |
Azmakizunen garrantzia, Informazioaren bilaketa (analogikoa zein digitala) testuak ulertzeko irakurketa estrategiak, testu ekoizpena (aurkezpen digitala) |
Ordenagailuak, liburutegiko liburuak, material gastagarria |
|||||||
Deskribapena – Descripción Zentroan dagoen aste zientifikoa dela eta, LH2ko ikasleek eguneroko bizitza erraztu duten gizakiaren asmakuntzari buruzko erakusketa bat muntatzea aurre ikusi dute.Oraingo honetan, talde bakoitzak aurkezpen bat egingo du, iturri desberdinetatik atera duten informazioa islatuz |
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes https://drive.google.com/open?id=1uN8DRiyuUEWoGYbuzROOllbHfC1yaYnu |
|||||||||
|
Ikastetxea: Kanpazar HLHI (Portugalete)
|
||||||||