Actualización en Atención Temprana/ Arreta Goiztiarraren gaurkotzea

tronco  Aurtengo ikasturtean 2014-15ko Urtarrilean, Berritzeguna Nagusiak, “Arreta Goiztiarra. Gaurkotzea” gaiari buruzko formazioa antolatu du.

Ikastaroak sistema arteko formazio adibidea izan nahi du. Eremu ezberdinetako profesionalak ( hezkuntza, sozial arloa eta  osasuna) egon  dira.

Hizkuntza komun eta koordinazio estu baten beharrak, jarduera eta serbitzuetan, formazio konpartitu eta elkarrekin egindako gogoeta eta hurbilketa eskatzen du.

Itxaropentsu egoteko momentuan gaude Erkidegoan Arreta goiztiarraren garapenari dagokionez. Honelako jarduerak elikagaiak dira.

AG eredua posiblea da eta  epe laburrean, gure haurrek , garapenean zailtasunak dituztenak, edo arriskuan daudenak,eta haien familiek arreta goiztiar, integrala eta inklusiboa izango dute

Parte-hartzaileak:

  • Javier Larrea, Desgaitasuna Ebaluatzeko Atal Burua . Bizkaiko Foru     Aldundia.
  • Gabriel Saitua, Pediatra Neonatologoa. Haur-Garapen Unitatea. HU Basurto.       Osakidetza.
  • Marisa Belaustegi, Hezkuntza Premia Berezietako Aholkularia. Arreta     Goiztiarreko        Taldea (AGT).
  • Antonio Luengo,. Hezkuntza Premia Berezietako Aholkularia. Arreta     Goiztiarreko        Taldea (AGT).
  • Ramón Muñoz, Hizkuntza Polítika eta Kultura Sailaren Arreta goiztiarreko koordinatzailea  eta Ikastaro honen arduraduna.

Edukiak  (Ikus ezazu  erantsita doakizun programa)

  • Aurrekariak eta gaur eguneko praktika.
  • Arreta goiztiarreko eredua euskal autonomia erkidegoan.
  • Arreta goiztiarreko oinarriak.
  • Gaur egungo disenuak.

 Erabilitako materialak

A lo largo del mes de Enero y Febrero del año 2015, y dentro de la oferta formativa Prest Gara del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, se ha celebrado un curso sobre Actualización en Atención Temprana.

Este curso, organizado por el Berritzegune Nagusia, ha querido ser un ejemplo de formación intersistemas, por lo que una de sus características más relevantes ha sido la participación de  profesionales del ámbito sanitario, social y educativo. La necesidad de establecer un lenguaje común y de lograr una coordinación sistemática de actuaciones y servicios pasa, entre otras iniciativas, por establecer contenidos de formación comunes, reflexiones y aproximaciones conjuntas a la atención temprana. Nos encontramos en un momento de grandes expectativas sobre el desarrollo de la AT en nuestra comunidad.

Confiamos, por tanto, en que, además del propio Modelo, todas las disposiciones normativas y las actuaciones que se deriven de él, incluyendo las formativas, configuren una atención temprana global, integrada e inclusiva que responda a las necesidades de los niños y niñas  con dificultades en el desarrollo o en riesgo y a sus familias.

Contenidos (Ver el programa adjunto)

  • Antecedentes y práctica actual
  • El modelo de AT de la Comunidad Autónoma del País Vasco
  • Fundamentos de la atención temprana
  • Diseños actuales

 

Materiales utilizados

 

 

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