STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
GAILU AUTONOMOAK EKOIZTEA ETA PROGRAMATZEA |
Zenb. – Nº: 46 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2019-2020 |
· ● Proiektu oso bat garatzen jakitea proiektuen metodoa erabiliz ● Kaptadore/aktuadore, interface eta abar konektatzen ezagutzea. ● 3D diseinurako sofwarea ezagutzea: TinkerCAD, Cura,... ● Kalibrearekin neurketa zehatzak egitea. ● Programazio hizkuntz ezberdinak erabiltzea gailuak era aurredefinitu batean mugitu daitezen. Arduinoaren konexioak eta programak ongi egitea. ● Merkatuan ikus daitezkeen automatizaturiko DRON ezberdinak ezagutu (MBOT, SPHERO, ), jakin ze aukerak dituzten eta nola programatzen diren. ● DiY eta maker mugimenduak aplikatuz norberak diseinatutako prototipoa eraikitzea eta martxan jartzea ezagutza ezberdinak batuz, (marrazketa, diseinua, hardwarea, softwarea,...). |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
1 eta 2 DBH, 3DBH, 4 DBH ( teknologia eta IKT ikasleak) eta Batxiler IKT ikasleak |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Teknologian elektrizitateko oinarrizko zirkuituak ikusiko dira eta ARDUINO programatzen hasiko gara era erraz batean sentsoreak eta eragingailuak erabiliz. Informatikan DBH mailan SCRATCH eta CODE.org landuko da. Batxilergoan SCRATCHez gain C programazioa ere lantzen da eta aukera gehiago daude bai robotak bai dronak programatzeko. Guzti hori lantzen hasi gara, aurrera begira proiektu bateratuak errazago landu ahal izateko |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· https://sites.google.com/artazaromo.com/teknologiak/steam-proiektua?authuser=0
|
||||
|
Ikastetxea: 015111 IES ARTAZAROMO
|
|||