STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
Steam Robotika proiektua |
Zenb. – Nº: 4 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
· Robotika eta errealitate birtuala ikasleekin lantzea. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
DBH 1,2,3,4 Batx1 |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Arduinorekin sentsore desberdinak erabili proiektu txikiak egiten, Kotxe bat programatu lurrean marraztutako bidea jarraitzeko eta oztopoak saihestuz. Errealitate birtualeko equipoa erabiltzen ikasi eta joku errazak programatu. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· Lanak Classroomen bidez bidaltzen diegu ikasleei.
|
||||
|
Ikastetxea: 015108 IES Mungia BHI
|
|||