STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
Albizturren bokazio zientifikoa sustatuz |
Zenb. – Nş: 37 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2019-2020 |
· Helburua: Zientzia munduan emakumeak duen presentziaren inguruko hausnarketa bultzatzea. Helburua: Robotikak, programazioak eta 3Dn diseinuak ematen dituen aukerak erabiltzea matematikan, trebetasun artistiko eta sormenekoan, eta hezkuntza zientifiko edota teknologikoan trebatzeko eta bokazio zientifikoa bultzatzeko. Helburua: Robotikak, programazioak eta 3Dn diseinuak ematen dituen aukerak erabiltzea Ikerketa zientifiko eta teknologikoa bultzatzeko. Helburua: Ikasleek egiten dituzten lanak jakitera ematea, dibulgazio zientifikoa. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
LH osoa |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Alde batetik LH osoarentzat, 16-20 orduko robotika eta programaizo tailer bat sortu zen. Bestetik, robotika eta programazio digitala, eskolako proiektuak aurrera eramateko tresna bezala erabili ziren LH 3, 5 eta 6koekin. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· https://drive.google.com/file/d/1cS5-j-UnwiWLQhAcrgoKGS5aqHlk7boB/view
|
||||
|
Ikastetxea: 012003 Albiztur
|
|||