STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
SCIENCE AND TECHNOLOGY STRATEGY II |
Zenb. – Nº: 23 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2019-20 |
· Pentsamendu zientifiko eta teknologikoaren kultura suspertzea, eta ikasleak, erabakiak hartzeko orduan, ebidentzietan oinarritutako arrazoimena erabil dezaten bultzatzea, arazoak ebatziz (PBL) eta lan kooperatiboaren erabiliz. Laburbilduz, gure ikastetxeko STEAM proiektuaren xedea ikasleek irteera-profilean ezarritako gaitasunak eskura ditzaten behar den profil konpetentziala erdiesten laguntzea da. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
Bigarren Hezkuntzako maila guztiak eta Batxilergoko bi mailak |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Gure ikastetxeko ikasleek diseinuko programak maila guztietan jorratzen dituzte: DBH1-n Tinkercad programa erabiltzen dute. DBH2, DBH3 eta DBH4 mailetan SketchUp programa jorratzen dute. Batxilergoan SolidEdge programa lantzen da. Guzti hauekin irakasgai ezberdinetan erabili ahal izango dituzten osagaiak diseinuak aldatu edo egiteko konpetentziak eskuratuko dituzte: molekulak kimikan, energiako baliabideak fisikan, animalia edo izaki bizidunen atal ezbedinak biologian, etab. Diseinatutakoa osagairen bat 3D inprimagailuarekin maila guztietan gauzatzen dute. Ikastetxeak azken urteetan erosi dituen robotak, IKT orduetan lantzen den scratch programarekin funtzionatzen dute eta Fisika eta Kimikako proiektuak gauzatzeko erabili dira. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· http://teknologiaondarroa.weebly.com/robotika-robot-gabe.html
|
||||
|
Ikastetxea: 015623 Ondarroa BHI
|
|||