STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 SCIENCE AND TECHNOLOGY STRATEGY II

Zenb. – Nº: 23

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2019-20

·         Pentsamendu zientifiko eta teknologikoaren  kultura suspertzea, eta ikasleak, erabakiak hartzeko orduan, ebidentzietan oinarritutako arrazoimena erabil dezaten bultzatzea, arazoak ebatziz (PBL) eta lan kooperatiboaren erabiliz. Laburbilduz, gure ikastetxeko STEAM proiektuaren xedea ikasleek irteera-profilean ezarritako gaitasunak eskura ditzaten behar den profil konpetentziala erdiesten laguntzea da.

Etapa-mailak – Etapa-cursos

Bigarren Hezkuntzako maila guztiak  eta Batxilergoko bi mailak

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Gure ikastetxeko ikasleek diseinuko programak maila guztietan jorratzen dituzte:

DBH1-n Tinkercad programa erabiltzen dute.

DBH2, DBH3 eta DBH4 mailetan SketchUp programa jorratzen dute.

Batxilergoan SolidEdge programa lantzen da.

Guzti hauekin irakasgai ezberdinetan erabili ahal izango dituzten osagaiak diseinuak aldatu edo egiteko konpetentziak eskuratuko dituzte: molekulak kimikan, energiako baliabideak fisikan, animalia edo izaki bizidunen atal ezbedinak biologian, etab.

Diseinatutakoa osagairen bat 3D inprimagailuarekin maila guztietan gauzatzen dute.

Ikastetxeak azken urteetan erosi dituen robotak, IKT orduetan lantzen den scratch programarekin funtzionatzen dute eta Fisika eta Kimikako proiektuak gauzatzeko erabili dira.

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         http://teknologiaondarroa.weebly.com/robotika-robot-gabe.html

 

 

Ikastetxea:  015623  Ondarroa BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png