STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
Aisialdiaren Kudeaketa |
Zenb. – Nº: 14 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
· Bokazio Zientifiko-Teknologikoa bultzatzea genero ikuspegia kontuan hartuta. Gizarte arazoei modu arduratsuan erantzun go duen eta ingurune globalean, eta baita, lokalean moldatzeko gai diren ikasleak hezitzea. Hezkuntza Metodologia Berritzaileetan sakontzea |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
DBH-1, DBH-2 eta DBH-3 mailetako talde guztiak. DBH-4ko eta batxilerreko hainbat ikasle, aukeratutako ikasgaiaren erabera.-ko maila eta talde guztiak, |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Aisialdia kudeatzeko bi atal ditu: Hiri ortuak: Negutegian eta STEAM gelan ikasleek departamentuko ezberdinetako ikasgaietan hainbat ekintza egiten ari dira. Hiri ortuen kudeaketatik hasita, kontuan hartu beharreko magnitudeen kontroleraino. Hasieran DBH lehen ziklorako zegoen pentsatuta, baina DBH-4 eta batxilerreko hainbat ikasgaiko ikasleak ere parte hartzen ari dira. Ondare Historikoa: Ikus-Entzunerako Teknologia berriak erabiliz, hurbileko historia aztertzen gabiltza. Batxilelerreko hainbat ikasgaitako ikasle ari da parte hartzen. Bertan landu den errealitate areagotua, DBH-ko hainbat ekintzetara ere eramateko asmoa dugu. Iazko ikasturtean landu genuen proiektua sakontzen ari gara: 3D inpresoren erabilera ikastetzeko maila guztietara hedatu da. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
|
||||
|
Ikastetxea: 015307 IES Fray Juan de Zumarraga BHI
|
|||