ErretroIKT
Atzeraelikadura
Atzeraelikadura hezkuntzan
Atzeraelikadura ikasleari eta/edo irakasleei helburu bat lortzeko ikaslearen jardunari buruz ematen zaien informazioa da, ahalegina eta jarduera ikaskuntzaren hobekuntzarekin lerrokatuz.
Ikaskuntza-jarduerari berari, prozesuari edo ikaskuntzaren kudeaketari edo ikaslearen autoerregulazioari, edo norberari buruzkoa egin daiteke,
Ahozkoa edo idatzizkoa izan daiteke, irudien bidez, edo proben edo teknologia digitalaren bidez eman daiteke.
Irakasle batengandik edo irakasteko rola bere gain hartzen duen norbaitengandik etor daiteke, baita bere ikaskideengandik ere.
IKTen bidezko atzeraelikadura
- Irakasleen eta ikasleen arteko banakako komunikazio-espazioak eskaintzen ditu.
- Ikaskuntzen jarraipena egitea, ikasleen beharrak hautematea eta aniztasunari erantzuteko heziketa aldatzea errazten du.
- Atzeraelikadura bat-batekoa izan daiteke komunikazio sinkronikoak edo automatikoak erabiltzen direnean, on-line galdetegiak erabiltzen direnean bezala.
- Komunikazioa asinkronoa bada, hausnarketa eta analisia ahalbidetzen du, foro bat erabiltzen denean bezala.
- Jakinarazpenak jasota geratzen direnez, ebaluaziorako ebidentziak sortzen dira.
Webgune honen edukiak
Web orri honetan modu sailkatuan jasotzen dira atzeraelikadura egiteko moduak. Ikasleek zein irakasleek erabil ditzakete modu horiek.
Atzeraelikadura mota hauek bereizten dira:
Arbel birtualei uruzko atal bat gehitu da. Programa horiei esker, ikasgela presentzialean DANen antzeko jarduerak egin daitezke. Jarduerak aberatsak izan daitezke elkarrekintzan eta atzeraelikaduran.
Azken atal batean, ebaluazio-tresnak eta -modalitateak aipatzen dira.
Web orri honetan dagoen informazioa Ebaluazioa IKT tresnekin web orrian jasotako informazioarekin osatzea gomendatzen da. Bertan, ebaluatzeko IKT tresnen analisia egiten da.
Ondoko lizentziak babestua Creative Commons: aitortu-PartekatuBerdin 4.0 Lizentzia